Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις τριμήνου του ομίλου Burberry, σε ευθυγράμμιση με προηγούμενη πρόβλεψη της διοίκησης, χάρη στην ανάκαμψη της ζήτησης για είδη πολυτελείας, ιδιαίτερα στην Ασία.
Αναλυτικότερα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις λιανικής το τρίμηνο έως τα τέλη Μαρτίου κατέγραψαν άνοδο 32%, ποσοστό στο άνω άκρο του έυρους των εκτιμήσεων της εταιρείας και υψηλότερο σε σχέση με το 31% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η επίδοση καταδεικνύει πόσο γρήγορα μπορεί να ανακάμψει η ζήτηση για πολυτελή αγαθά μόλις οι οικονομίες ανοίξουν ξανά και οι περιορισμοί των lockdown χαλαρώσουν. Καταναλωτές που ήθελαν να εξασφαλίσουν μία από τις τσάντες μάρκας Lola του ομίλου ή ένα μπουφάν Barn, άρχισαν να στρέφονται ολοένα και περισσότερο για ψώνια στο διαδίκτυο από όταν ξέσπασε η πανδημία.
Τα brands πολυτελείας στοιχηματίζουν ολοένα και περισσότερο στην Κίνα όπου η πανδημία τέθηκε γρήγορα υπό έλεγχο το περασμένο έτος. Η Burberry άνοιξε ένα κατάστημα μαζί με τον τοπικό τεχνολογικό γίγαντα Tencent στην Shenzhen το περασμένο καλοκαίρι, αναμιγνύοντας φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στην περιοχή Ασίας Ειρηνικού έκαναν άλμα 75% στο δ' τρίμηνο, με πρώτες την Κίνα και τη Νότια Κορέα.