Το ενδιαφέρον της United Group για την Wind επιβεβαίωσαν σήμερα τα στελέχη του ομίλου κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τον μετασχηματισμό της Forthnet-Nova μετά και την εξαγορά της από τον Όμιλο της United.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group κα Victoriya Boklag, «ενδιαφερόμαστε για την Wind γιατί είμαστε ο μοναδικός παίκτης που δεν έχει υποδομή στην κινητή, οπότε μια συγχώνευση θα μπορούσε να αποτελέσει το επόμενο λογικό βήμα για να γίνουμε ένας ολοκληρωμένος παίκτης που θα παγιωθεί περαιτέρω στην ελληνική αγορά». Ξεκαθάρισε ωστόσο ότι αυτή την περίοδο δεν υπάρχουν συνομιλίες με την Wind, παρά μόνο ενδιαφέρον. Το παραπάνω επιβεβαίωσαν στο insider.gr και κύκλοι της Wind τονίζοντας ότι «όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει με τους μετόχους μας».
Παράλληλα τα στελέχη της United ανέφεραν ότι η εταιρεία δεν έχει απορρίψει τα σχέδια εισόδου στην κινητή ως εικονικός πάροχος (MVNO), κατόπιν συμφωνίας που είχε συνάψει με την Vodafone. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nova, Παναγιώτη Γεωργιόπουλο, ο όμιλος βρίσκεται σε συνομιλίες με την Vodafone για την επαναδιαπραγμάτευση των τιμών εφόσον με τις υπάρχουσες τιμές δεν μπορεί να λανσάρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, όπως διευκρινίστηκε εκτίμηση της Nova είναι πως «η ελληνική αγορά χρειάζεται έναν τέταρτο παίκτη στην κινητή».
Η κινητή βέβαια δεν είναι ο μόνος τομέας στον οποίο σχεδιάζει να αναπτυχθεί η εταιρεία. Ενδιαφέρον υπάρχει και για την περαιτέρω ανάπτυξη του σταθερού δικτύου, με την εταιρεία να δηλώνει ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με την ΔΕΗ μετά και την ανακοίνωση της τελευταίας για την είσοδό της στην αγορά των τηλεπικοινωνιών. Να θυμίσουμε ότι η ΔΕΗ είχε ανακοινώσει πρόσφατα ότι προχωρά στο πρώτο βήμα υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού αξιοποίησης του δικτύου μέσης και χαμηλής τάσης του ΔΕΔΔΗΕ με την τοποθέτηση οπτικών ινών που θα προσφέρουν ταχύτητες σύνδεσης στο Ίντερνετ. Και σε αυτή την περίπτωση βέβαια, η απόφαση της Nova δεν είναι ειλημμένη αφού όπως ξεκαθαρίστηκε «αν υπάρξει υπερβολική δικτυακή υποδομή θα είναι ενδεχομένως καλύτερο να επικεντρωθούμε στην λιανική, αν όχι θα επενδύσουμε. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι νωρίς για να πάρουμε και να ανακοινώσουμε τις σχετικές αποφάσεις».
Σημαντικός στόχος αποτελεί άλλωστε για την εταιρεία και η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και – όπου είναι εφικτό – ώστε η Nova να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές.
Όσο για τα λοιπά άμεσα σχέδια του Ομίλου περιλαμβάνουν την μεταμόρφωση της εξαγορασθείσας εταιρείας, η οποία θα γίνει με την πλήρη στήριξη της United και θα επικεντρωθεί σε τρεις πυλώνες: στο Δίκτυο, στο Περιεχόμενο και στην Εξυπηρέτηση του πελάτη. Στο πλαίσιο του συνολικού αυτού μετασχηματισμού η εταιρεία αναφέρθηκε ότι «αποχαιρετά» την επωνυμία της Forthnet και διατηρεί μόνο αυτή της Νova.
Για τον μετασχηματισμό αυτό, όπως αναφέρθηκε, έχουν ήδη επενδυθεί περί τα 150 εκατ. ευρώ με την United θα προαναγγέλλει επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ ώστε σε 9 μήνες η Nova να αποτελεί «μια εντελώς διαφορετική εταιρεία». Ειδικότερα και σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Γεωργόπουλος, τόσο οι προαναφερθείσες επενδύσεις όσο και το πενταετές επενδυτικό πλάνο που βρίσκεται υπό διαμόρφωση, θα στοχεύσουν στην κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες.
Αρωγός σε αυτό θα είναι και η τεχνογνωσία του Ομίλου της United, ο οποίος έχει κυρίαρχη θέση στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιανατολικής Ευρώπης, γεγονός που του προσφέρει οικονομίες κλίμακας για την επόμενη ημέρα της Nova.
«Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η CEO του United Group κ. Victoriya Boklag.
Ως ο «ιστορικά μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα» όπως χαρακτηρίστηκε, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα €100 εκατομμύρια, και με την περιφερειακή εμβέλεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova θα γίνουν ισχυρότερες από ποτέ.
Από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν συναρπαστικές προσθήκες ώστε να μη χάνουν στιγμή δράσης από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Μεταξύ αυτών είναι οι αγώνες των αγαπημένων τους ομάδων στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και οι αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup. Η Nova έχει επίσης εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα αλλά και πολλά ακόμη.
«Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova», πρόσθεσε ο κος Γεωργιόπουλος, CEO της Nova, ο οποίος ανέλαβε τον Απρίλιο στο πλαίσιο της νέας διοίκησης και εξειδίκευσης που φέρνει η United Group αναβαθμίζοντας την εταιρεία.
«Πιστεύουμε ότι η είσοδός μας στην ελληνική αγορά θα τονώσει τον ανταγωνισμό και την καινοτομία, προς όφελος των Ελλήνων καταναλωτών», κατέληξε η Victoriya Boklag.