Έρχεται η ώρα να υπογραφεί η σύμβαση για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του έκτου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, ένα έργο που «μετράει» σχεδόν 15 χρόνια καθυστερήσεων και προβλημάτων.
Πριν από μία εβδομάδα το insider είχε αναφέρει ότι «πέφτουν» άμεσα οι υπογραφές για την οδική σύνθεση λιμένα με ΠΑΘΕ/Εγνατία και κατά τα φαινόμενα ήρθε η στιγμή για να «κλείσει» η εκκρεμότητα για ένα σημαντικό έργο, ανάδοχος του οποίου είναι η κατασκευαστική ΑΚΤΩΡ, μέλος του ομίλου Ελλάκτωρ. Ο διαγωνισμός είτε έμεινε πολλές φορές «στα χαρτιά» είτε έμπλεξε με προσφυγές αλλά πλέον φτάνει στην ολοκλήρωση του. Υπενθυμίζεται ότι η ΑΚΤΩΡ είχε δώσει έκπτωση περίπου 56%. Δεύτερη στη σειρά ήταν η ΙΝΤΡΑΚΑΤ και τρίτη η ΤΕΡΝΑ.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για όλη τη Βόρεια Ελλάδα και την πόλη της Θεσσαλονίκης, καθώς αφορά στη διασύνδεση του Λιμένα της Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία οδό. Είναι από τις βασικές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης. Με αυτό επιτυγχάνεται η ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ και της Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης, μήκους 3,5 χλμ. περίπου (τα 1,4 χλμ. είναι ήδη σε κυκλοφορία). Είχε αρχικό προϋπολογισμό περίπου 75 εκατ. ευρώ και η διάρκεια του έργου είναι 30 μήνες με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2023.