Καθώς η Amazon ετοιμάζεται για την ετήσια Prime Day, συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη θέση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ. Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, μέχρι το τέλος του 2021, περισσότερο από το 40% των online λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ, θα έχουν γίνει μέσα από την εταιρεία που ανήκει στον Τζεφ Μπέζος.
Όπως αναφέρει το CNBC, η κυριαρχία της Amazon στο διαδίκτυο δείχνει να έχει ενισχυθεί εν μέσω πανδημίας Covid, καθώς οι ηλεκτρονικές αγορές γίνονται «δεύτερη φύση» για πολλούς καταναλωτές.
Αμέσως μετά την Amazon και με μεγάλη διαφορά ακολουθεί η Walmart, αμέσως μετά το eBay, η Apple, το Home Depot, το Target και το Best Buy, σύμφωνα με στοιχεία του eMarketer.
Το 2008, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αντιστοιχούσαν σε μόλις 3,6% των συνολικών λιανικών πωλήσεων στις ΗΠΑ, όμως από τότε έχει καταγραφεί σταθερή άνοδος του ποσοστού, φτάνοντας το 14% το 2020, καθώς η πανδημία του κορονοϊού ενίσχυσε τις online αγορές.
Οι πωλήσεις E-commerce προβλέπεται να φτάσουν το 15,3% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων μέχρι το τέλος του 2021 και να καταγράψουν άλμα στο 23,5% μέχρι το 2025, σύμφωνα με τα δεδομένα του eMarketer.