Το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε αλλαγές στον τρόπο που η πλατφόρμα στοχευμένων διαφημίσεων «δουλεύει» στην Ευρώπη, εξετάζει η Facebook, μετά από παράπονα πως το σύστημα προωθεί αγγελίες για θέσεις εργασίας σε χρήστες, με βάση το φύλλο τους.
Η πλατφόρμα διαφημίσεων της εταιρείας προώθησε θέσεις εργασίας μηχανικών σε άνδρες, σε ποσοστό 96% και αγγελίες για τη φροντίδα παιδιών σε γυναίκες, σε ποσοστό 95%, παρότι οι ίδιες οι αγγελίες δεν είχαν ειδική αναφορά ή προαπαιτούμενο για κάποιο συγκεκριμένο φύλλο υποψήφιου εργαζόμενου, σύμφωνα με τον μη κυβερνητικό οργανισμό Global Witness.
Αντίστοιχα, θέσεις για πιλότους προβλήθηκαν σε ανδρικά προφίλ, σε ποσοστό 75%, ενώ θέσεις για ψυχολόγους προβλήθηκαν σε γυναικεία προφίλ, σε ποσοστό 77%.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει δεχτεί και στο παρελθόν ενστάσεις για τακτικές διάκρισης. Το 2019 βρέθηκε αντιμέτωπη με μία σειρά αγωγών που την κατηγορούσαν πως προωθούσε διαφημίσεις για ενοικίαση ή αγορά κατοικιών, για εργασία και για τραπεζικά προϊόντα με βάση την ηλικία, το φύλλο και τον ταχυδρομικό κώδικα, πραγματοποιόντας διακρίσεις. Τότε, η εταιρεία συμφώνησε να αλλάξει τους όρους.