Το επιτυχημένο της βήμα στην Νότια Κορέα γιορτάζει η Netflix, επισημαίνοντας την συνεισφορά της εταιρείας στην οικονομία της χώρας, με ώθηση από την βιομηχανία της ψυχαγωγίας.
Ο «γίγαντας» του streaming έχει δημιουργήσει μία σειρά από επιτυχημένα τηλεοπτικά προγράμματα σε συνεργασία με δημιουργικά στούντιο στην Νότια Κορέα, από το 2016. Η πιο πρόσφατη επιτυχημένη σειρά λέγεται «Squid Game» και βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης αυτό τον μήνα. Μάλιστα, είναι η πρώτη δρματική σειρά από την Νότια Κορέα που βρίσκεται στην πρώτη θέση των αμερικάνικων τσαρτς. Ενώ, αντίστοιχη πορεία έχει και στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η Netflix πρόσθεσε περί τα 5,6 τρισ. γουάν ή 4,7 δισ. δολάρια στην οικονομία της Νότιας Κορέας, το διάστημα μεταξύ το 2016 και το 2020.
Η οικονομική συνεισφορά αντιπροσωπεύσει την παραγωγή και τη διανομή περιεχομένου, μαζί με την επίδραση της σε κλάδους όπως οι εκδόσεις, τα κόμικς, η μουσική, ο τουρισμός, η εστίαση και η μόδα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Netflix. Μάλιστα, όπως αναφέρεται η εταιρεία streaming περιεχομένου δημιούργησε 16.000 θέσεις εργασίας, πλήρους απασχόλησης, στη χώρα, την τελευταία 5ετία.
Σε αυτό το διάστημα, η Netflix έχει δημιουργήσει δύο στούντιος και έχει αναλάβει την παραγωγή 80 ταινιών και σειρών. Πλέον διαθέτει 3,8 εκατ. συνδρομητές στη Νότια Κορέα.