Κατά των χρηστών που δεν «πιστεύουν» στην κλιματική αλλαγή τάσσεται η Google και τους «μπλοκάρει» από το να έχουν έσοδα από διαφημίσεις μέσα σε πλατφόρμες που παραπληροφορούν.
Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε πως δεν θα επιτρέπει πλέον να εμφανίζονται διαφημίσεις, «σε σελίδες με περιεχόμενο που αντιτίθεται στα καθιερωμένα επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την ύπαρξη και τους λόγους ύπαρξης της κλιματικής αλλαγής». Παράλληλα, η Google θα απαγορεύει τις ίδιες τις διαφημίσεις που αρνούνται την κλιματική αλλαγή.
Η νέα εφαρμογή θα τεθεί σε εφαρμογή από τον επόμενο μήνα και θα περιλαμβάνει κάθε περιεχόμενο στο YouTube και άλλες πλατφόρμες της Google που αναφέρουν πως «η κλιματική αλλαγή είναι απάτη ή φάρσα», ή που αρνούνται πως «τα αέρια του θερμοκηπίου ή η ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή».
Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίες έχουν δεχθεί αυξανόμενη πίεση τα τελευταία χρόνια για να βοηθήσουν στη «μάχη» κατά της κλιματικής αλλαγής, μεταξύ των οποίων να περιορίσουν τη διασπορά ψευδών ειδήσεων και παραπληροφόρησης
Η Google έχει παρουσιάσει μια σειρά νέων ρυθμίσεων και προγραμμάτων που βοηθούν στην αύξηση της κλιματικής ευαισθητοποίησης, αναβαθμίζοντας τις εφαρμογές Maps, Search και άλλα προϊόντα για πιο εύκολες «βιώσιμες» επιλογές.