Καλύτερες των προβλέψεων αποδείχθηκαν οι επιδόσεις της Hasbro κατά το γ' τρίμηνο του 2021, καθώς η αμερικανική εταιρεία παραγωγής παιχνιδιών είδε τα έσοδα από τις τηλεοπτικές της παραγωγές να ξεπερνούν τις απώλειες που προκάλεσε η μείωση των πωλήσεων, ενώ παράλληλα προειδοποίησε πως η κατάσταση με τις αλυσίδες εφοδιασμού αναμένεται να παραμείνει δύσκολη και στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Πιο αναλυτικά, τα συνολικά έσοδα της Hasbro που προήλθαν από τον βραχίονα που διατηρεί η εταιρεία στον κλάδο της ψυχαγωγίας αυξήθηκαν κατά 76% το γ' τρίμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, λαμβάνοντας ώθηση από τις παραγωγές που «φιλοξένησαν» οι κολοσσοί του παγκόσμιου streaming, όπως το Netflix και το Apple TV+.
Το παραπάνω γεγονός στάθηκε υπέρ-αρκετό ώστε να ισοφαρίσει την απώλεια εσόδων της τάξης των περίπου 100 εκατ. δολαρίων που προκάλεσαν τα προβλήματα διανομής των προϊόντων εξαιτίας των αναταράξεων στις διεθνείς αλυσίδες εφοδιασμού αλλά και το κλείσιμο ορισμένων μονάδων παραγωγής στις ΗΠΑ εξαιτίας της πανδημίας.
Η Hasbro ανακοίνωσε παράλληλα πως τα προσαρμοσμένα κέρδη κατά το γ' τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα 271,2 εκατ. δολάρια ή 1,96 δολάρια ανά μετοχή, την στιγμή που οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για κέρδη της τάξης των 1,69 δολαρίων ανά μετοχή.
Από την πλευρά του, η CFO της Hasbro Ντέμπορα Τόμας εμφανίστηκε αισιόδοξη πως η εταιρεία θα καταφέρει να αντιμετωπίσει και τα τρέχοντα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
«Η κατάσταση βρίσκεται υπό πλήρη έλεγχο και μπορώ να δεσμευτώ πως στην επικείμενη εορταστική περίοδο τα παιχνίδια της Hasbro θα βρίσκονται σε όλα τα καταστήματα και σε όλα τα νοικοκυριά», ανέφερε χαρακτηριστικά η Τόμας.