Μείωση στον κύκλο εργασιών και στη λειτουργική κερδοφορία εμφάνισε ο Όμιλος Γρηγόρης το 2020, ωστόσο ισχυρή παρέμεινε η κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου, με το δείκτη των Ιδίων Κεφαλαίων προς το σύνολο Παθητικού να ανέρχεται σε 33%.
Στις αρχές του 2020, τόσο σε ομιλικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο, καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Λόγω όμως, των αναγκαστικών μέτρων αναστολής της οικονομικής δραστηριότητας που επιβλήθηκαν από την πολιτεία εξαιτίας της πανδημίας, οι δραστηριότητες του Ομίλου δέχτηκαν μια μικρή μείωση, με αποτέλεσμα ο Κύκλος Εργασιών του να διαμορφωθεί σε 42,6 εκατ. ευρώ (έναντι 62 εκατ. ευρώ το 2019).
Παρόλα αυτά, το δίκτυο καταστημάτων της Εταιρίας παρέμεινε ανοικτό και συνέχισε να εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω delivery και take-away, διατηρώντας έτσι τις πωλήσεις σε τέτοιο επίπεδο ώστε να αποφευχθούν σημαντικές απώλειες. Η λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου, όπως αυτή απεικονίζεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκε σε 10,7 εκατ. ευρώ έναντι των 16,2 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, κυρίως λόγω της περιορισμένης δραστηριότητας της θυγατρικής, που δραστηριοποιείται στις κλειστές αγορές των αεροδρομίων.
Στη διάρκεια του 2020 και παρά τις αντίξοες συνθήκες, ο Όμιλος Γρηγόρης ανάπτυξε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και λειτουργία 33 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σε αυτό το αναπτυξιακό πλαίσιο, o Όμιλος και η Εταιρία στην παρούσα χρήση, απασχόλησαν κατά μέσο όρο 385 και 130 εργαζομένους αντίστοιχα. Ταυτόχρονα ο Όμιλος, μέσω του δικτύου των καταστημάτων του, απασχολεί πάνω από 2.000 υπαλλήλους, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, ο Όμιλος Γρηγόρης, συνεχίζει να θέτει υψηλούς στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG’s) που αφορούν στον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον. «Με έντονο αίσθημα ευθύνης, τόσο απέναντι στους πελάτες του, όσο και σε ολόκληρη την κοινωνία, το 2020 υλοποίησε μία σειρά δράσεων, μεγιστοποιώντας την προσφορά του σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Βασικές δράσεις αποτελούν η μείωση της σπατάλης τροφίμων, η υποστήριξη τοπικών κοινωνιών και η διάθεση συσκευασιών φιλικών προς το περιβάλλον», επισημαίνεται.