Επ. Ανταγωνισμού: Αναβολή της δημόσιας τηλε-διαβούλευσης στο πλαίσιο της κλαδικής έρευνας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Επ. Ανταγωνισμού: Αναβολή της δημόσιας τηλε-διαβούλευσης στο πλαίσιο της κλαδικής έρευνας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
«Λόγω των έκτακτων καιρικών συνθηκών, η προγραμματισθείσα για τις 26 Ιανουαρίου 2022 δημόσια τηλε-διαβούλευση στο πλαίσιο της κλαδικής έρευνας στο ηλεκτρονικό εμπόριο αναβάλλεται», ανακοίνωσε σήμερα η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

«Λόγω των έκτακτων καιρικών συνθηκών, η προγραμματισθείσα για τις 26 Ιανουαρίου 2022 δημόσια τηλε-διαβούλευση στο πλαίσιο της κλαδικής έρευνας στο ηλεκτρονικό εμπόριο αναβάλλεται», ανακοίνωσε σήμερα η Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Σημειώνεται ότι η δεύτερη τηλε-διαβούλευση διενεργείται σε συνέχεια της δημοσίευσης της ενδιάμεσης έκθεσης επί της κλαδικής έρευνας. Στα συμπεράσματα της ενδιάμεσης έκθεσης αναφέρονται τα εξής:

Η χάραξη ρυθμιστικής πολιτικής σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι εύκολη, καθώς απαιτείται ιδιαιτέρως προσεκτική στάθμιση των προστατευτέων έννομων αγαθών, με παράλληλους γνώμονες την ευημερία των καταναλωτών, τη διευκόλυνση της επιχειρηματικότητας και την προώθηση της καινοτομίας, κατόπιν ουσιαστικής και λεπτομερούς διαβούλευσης όλων των εμπλεκόμενων μερών. Αναμφίβολα πάντως, απαιτείται η επιτελική και στρατηγική σχεδίαση του τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου με συνεργασία και διασύνδεση των αρμόδιων φορέων και υπηρεσιών προκειμένου:

* να θεσπιστούν νέες διατάξεις όπου απαιτείται (με ταυτόχρονη κατάργηση των παρωχημένων) που να παρέχουν ευελιξία στην υιοθέτηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων για την ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και των διασυνοριακών συναλλαγών, με πρωταρχικό ωστόσο μέλημα την ευημερία του καταναλωτή,

* να επιτευχθεί η συνεπής και συνεκτική εφαρμογή του ρυθμιστικού πλαισίου και η συστηματική ερμηνεία του από τις αρμόδιες αρχές, η οποία μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία ενός ισότιμου πεδίου ανταγωνισμού, ενισχύοντας ταυτόχρονα την πρόσβαση των επιχειρήσεων στην ενιαία αγορά και την ανάπτυξη της δραστηριότητάς τους και

* να παρασχεθούν κατευθυντήριες γραμμές για την ψηφιακή ενημέρωση των καταναλωτών και την ψηφιακή κατάρτιση επιχειρήσεων, σε συνεργασία με θεσμικούς, κλαδικούς και επιστημονικούς φορείς.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider