Αύξηση πωλήσεων παρουσίασε η LVMH το τέταρτο τρίμηνο του 2021, με τις μετοχές της εταιρείας πολυτελών ειδών να ενισχύονται πάνω από 3%.
Η LVMH, η οποία κατέχει επωνυμίες όπως το κονιάκ Hennessy και την αλυσίδα καλλυντικών Sephora, ανακοίνωσε ότι η αύξηση των πωλήσεών της το τέταρτο τρίμηνο επιταχύνθηκε στο 22% από 11% το προηγούμενο τρίμηνο, φθάνοντας συνολικά τα 20,04 δισ. ευρώ, με την ανάπτυξη να ηγείται από τις Louis Vuitton και Dior.
Οι ετικέτες πολυτελείας οδήγησαν σε άνοδο 28% στις πωλήσεις του μεγαλύτερου τμήματος της LVMH, των ειδών μόδας και δερμάτινων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για ανάπτυξη 16%.
Σε ετήσιο επίπεδο, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 64,22 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 14%. Παράλληλα, τα καθαρά ετήσια κέρδη διαμορφώθηκαν στα 12,04 δισ. ευρώ και σχεδόν τριπλασιάστηκαν.