Νέες πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στη πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip καταργούν την πλαστική μεμβράνη και μειώνουν τη χρήση του πλαστικού κατά 540 τόνους ετησίως, διαθέτει η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), όπως ανακοινώθηκε.
Η νέα συσκευασία, που εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, είναι από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι, ελαφριά και πρακτική και επιτρέπει τη χρήση λιγότερων υλικών συσκευασίας συνολικά.
Οι νέες συσκευασίες παράγονται στην Ελλάδα, στο Σχηματάρι Mega Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά την επένδυση ύψους 4 εκατομμυρίων ευρώ στην παραγωγική μονάδα, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα».
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, κάθε μορφή συσκευασίας έχει ξεχωριστή αξία και ρόλο, είτε είναι από γυαλί, από αλουμίνιο, από πλαστικό PET, είτε αφορά επαναγεμιζόμενες συσκευασίες ή λύσεις χωρίς καθόλου συσκευασία. Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι προσηλωμένη στον σχεδιασμό πιο βιώσιμων συσκευασιών που, στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας, μπορούν να αποκτήσουν μία νέα ζωή. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη συνολική μείωση των υλικών συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά, αυξάνοντας τη χρήση ανακυκλωμένων συσκευασιών και μειώνοντας παράλληλα τις συσκευασίες από πρωτογενή υλικά.
Παράλληλα, η Coca-Cola στην Ελλάδα και η ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζουν από κοινού την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οδηγού στην εφαρμογή Novoville, η οποία γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους πολίτες και τους Δήμους που ζουν. Σκοπός του οδηγού, που θα περιλαμβάνει σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς και όλα τα κέντρα Ανακύκλωσης που θα βρείτε στα καταστήματα ΑΒ, είναι να ενθαρρύνει και να διευκολύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής.
Η συνολική μείωση χρήσης υλικών συσκευασίας και οι δράσεις της Coca-Cola στην Ελλάδα για αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης στη χώρα, αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα». Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, προώθηση της κυκλικής οικονομίας, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ