Σημαντική αύξηση κατέγραψαν τα έσοδα της Hermes για το α' τρίμηνο του 2022, με τον όμιλο πολυτελών προϊόντων λιανικής της Γαλλίας να εμφανίζει ανθεκτικότητα στα lockdown για τον κορονοϊό που επιβλήθηκαν στην Κίνα από τις αρχές της ασιατικής χώρας.
Τα συνολικά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 2,77 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 27% σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2021 κα ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν έσοδα στα 2,53 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις των προϊόντων της Hermes αυξήθηκαν 28% σε ετήσια βάση.
Οι πωλήσεις στην Ασία, εκτός της Ιαπωνίας, ενισχύθηκαν 20% σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2021, παρά τα περιοριστικά μέτρα που έλαβαν οι κινεζικές αρχές στο πλαίσιο της ανάσχεσης της πανδημίας του κορονοϊού. Οι πωλήσεις στην ήπειρος της Β. και Ν. Αμερικής και της Ευρώπης ενισχύθηκαν 44% σε ετήσιο επίπεδο, εκτός της αγοράς της Γαλλίας.
Για το 2022, η διοίκηση της Hermes υποστηρίζει πως είναι δύσκολο να εκτιμήσει την πορεία της ανάπτυξης για το τρέχον έτος λόγω της πανδημίας.