Η διοίκηση της Sony επεξεργάζεται σχέδιο ώστε να προσθέσει διαφημίσεις στα παιχνίδια για την εμβληματική της κονσόλα PlayStation, ακολουθώντας τη μεγάλη ανταγωνίστρια της στον κλάδο των παιχνιδομηχανών, Microsoft και την τακτική που ακολουθεί για το Xboc.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, η Sony σκοπεύει να βγάλει κέρδος από ένθετες διαφημίσεις (in game ads) στους τίτλους παιχνιδιών που κυκλοφορούν για το PlayStation, με στόχο οι διαφημίσεις να εμφανίζονται ως μέρος των παιχνιδιών όπως συμβαίνει με τις διαφημίσεις στα γήπεδα.
Το πλάνο θα μπορούσε να δίνει την επιλογή στον παίχτη να λαμβάνει οφέλη μέσα στο παιχνίδι παρακολουθώντας τις διαφημίσεις.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το σχέδιο θα μπορούσε να είναι έτοιμο για λανσάρισμα μέχρι το τέλος του 2022.