Η NBCUniversal, θυγατρική της Comcast και η Google της Alphabet είναι οι κορυφαίοι διεκδικητές για να βοηθήσουν την Netflix στην ανάπτυξη των διαφημίσεων που θέλει να παρουσιάσει η πλατφόρμα streaming, όπως μετέδωσε η Wall Street Journal.
Σύμφωνα με την WSJ, η Netflix βρίσκεται στα αρχικά στάδια διαμόρφωσης των διαφημίσεων που θα «τρέχουν» στην πλατφόρμας της, και τις τελευταίες εβδομάδες έχει εντείνει τις συζητήσεις για το πως θα μπορέσει να προχωρήσει το εν λόγω εγχείρημα.
Όπως είναι γνωστό, η Netflix εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφέρει και μια εναλλακτική εκδοχή της συνδρομής της σε χαμηλότερη τιμή, όπου θα επιτρέπονται και οι διαφημίσεις.
Κάτι τέτοιο ακολουθείται με επιτυχία από τις ανταγωνίστριες HBO Max και Disney+.
Σημειώνεται πως η μετοχή της Netflix έκλεισε τη συνεδρίαση της Τετάρτης στην Wall Street με απώλειες 0,22%.