Η Disney ανακοίνωσε τη Δευτέρα πως κατέληξε σε συμφωνία με διαφημιστές για διαφημίσεις αξίας 9 δισ. δολαρίων στις συνδρομητικές πλατφόρμες streaming που έχει για την τηλεοπτική σεζόν 2022-2023.
Η συμφωνία αφορά τις λεγόμενες προκαταβολικές αγορές που ήταν οι ισχυρότερες στην ιστορία της εταιρείας, όπως μετέδωσε το Bloomberg. Περίπου το 40% των δαπανών αφορούσε τις διαδικτυακές προσφορές της, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών streaming Disney+, Hulu και ESPN+.
Ο αμερικανικός όμιλος σημείωσε πως έλαβε δεσμεύσεις από όλες τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες για την υπηρεσία Disney+. Υπενθυμίζεται πως η Disney αναμένεται να εισαγάγει μια χαμηλότερη τιμή, με διαφημιστική υποστήριξη για την υπηρεσία, το κόστος για την οποία ανέρχεται στα 8 δολάρια το μήνα, εντός του 2022.
Παράλληλα, η Disney γνωστοποίησε πως κόστος και ο όγκος των αθλητικών διαφημίσεων στο ESPN και σε άλλα μέσα αυξήθηκαν κατά διψήφια ποσοστά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.