Την ώρα που σημαντικές ανακατατάξεις σημειώνονται στον κλάδο των σουπερμάρκετ με εξαγορές να βρίσκονται προ των πυλών, εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στο κομμάτι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) είναι αυτές που βγαίνουν κερδισμένες καθώς η κρίση έχει αλλάξει άρδην τις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού.
Μία από τις εταιρείες που είδε τα οικονομικά της μεγέθη να αυξάνονται, εν μέσω κρίσης είναι η ελληνική χαρτοβιομηχανία Γλάρος η οποία ανήκει στην οικογένεια Σκλαβενίτη.
Ειδικότερα η χαρτοβιομηχανία, η οποία έχει δει τα τελευταία χρόνια πολλές ισχυρές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο ίδιο κλάδο (Softex, Diana κλπ), να κατεβάζουν ρολά, κατέγραψε το 2015 πωλήσεις 24,7 εκατ. ευρώ, κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους 7,9 εκατ. ευρώ, κέρδη προ φόρων 6,3 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη μετά την πρόβλεψη για φόρους 4,3 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι η Γλάρος την τελευταία 10ετία είχε κέρδη 30 εκατ. ευρώ και πωλήσεις άνω των 160 εκατ. ευρώ.
Την τελευταία διετία η εταιρεία έχει προχωρήσει σε επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της μονάδας που έχει στη Βοιωτία.
Η συγκεκριμένη επένδυση είναι συνολικού κόστους 10,8 εκατ. ευρώ, με επιδότηση ύψους 1,6 εκατ. ευρώ που έλαβε από το Υπουργείο Ανάπτυξης το 2014.
Η Γλάρος ιδρύθηκε το 2003 με μετοχικό κεφάλαιο μόλις 261.000 ευρώ, εδρεύει στη θέση Ποταμιά στα Οινόφυτα του νομού Βοιωτίας και παράγει χαρτικά tissue με το σήμα «Γλάρος» ή με άλλα σήματα που επιθυμούν οι πελάτες της. Το 80% των προϊθόντων της διατίθεται στη λιανεμπορική αλυσίδα «Σκλαβενίτης».
Τόσο για το 2016 όσο και για τα επόμενα χρόνια η εταιρεία αναμένει αύξηση των οικονομικών της μεγεθών, λόγω και της ραγδαίας αύξησης των προϊόντων ιδιωτικής ετοικέτας, το μερίδιο των οποίων στο καλάθι αγορών πλησιάζει σταδιακά το 30%.