Τα κέρδη για την εταιρεία που κατέχει μάρκες όπως η Stella Artois και η Budweiser διαμορφώθηκαν στα 1,6 δισ. δολάρια έναντι 1,86 δισ. δολαρίων στο β' τρίμηνο του 2021
Πτωτικά κινήθηκαν τα κέρδη της Anheuser-Busch InBev για το β' τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο.
Τα κέρδη για την εταιρεία που κατέχει μάρκες όπως η Stella Artois και η Budweiser διαμορφώθηκαν στα 1,6 δισ. δολάρια έναντι 1,86 δισ. δολαρίων στο β' τρίμηνο του 2021.
Τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν 11% έναντι εκτίμησης των αναλυτών για αύξηση 9,5%, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Παράλληλα, η AB InBev ανακοίνωσε πως διατηρεί τους στόχους για την κερδοφορία στο σύνολο του 2022, παρά τις προκλήσεις που θέτουν τα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.