Καλύτερα των εκτιμήσεων των αναλυτών διαμορφώθηκαν τα κέρδη και τα έσοδα της Walmart στο β' τρίμηνο του 2022, με τη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου στις ΗΠΑ να αναφέρει πως οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να προτιμούν τις αγορές εκπτωτικών προϊόντων εν μέσω του πληθωρισμού που πιέζει την αμερικανική οικονομία.
Τα κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 5,15 δισ. δολάρια, ή 1,88 δολάρια ανά μετοχή έναντι 4,28 δισ. δολαρίων ή 1,52 δολαρίων ανά μετοχή στο β' τρίμηνο του 2021.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 1,77 δολάρια έναντι εκτίμησης των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Refinitiv για 1,63 δολάρια ανά μετοχή.
Τα συνολικά έσοδα από πωλήσεις έφτασαν τα 152,86 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 8% σε ετήσια βάση, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν έσοδα στα 150,81 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το CNBC.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, τα κέρδη της Walmart βρίσκονται υπό πίεση, αλλά προσελκύει περισσότερους πελάτες μεσαίου και υψηλότερου εισοδήματος που στρέφονται σε εκπτωτικά προϊόντα για τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά λόγω του πληθωρισμού στις ΗΠΑ, που βρίσκεται κοντά στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 40 ετών.
Για το σύνολο της χρήσης του 2022, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει πως τα κέρδη ανά μετοχή θα υποχωρήσουν κατά 9% με 11%, ενώ διατήρησε αμετάβλητο τον στόχο για τις πωλήσεις στο β' εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Μετά από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η μετοχή της σημειώνει κέρδη κοντά στο 4% πριν από το άνοιγμα της συνεδρίασης στην Wall Street.
Συμφωνία με την Paramount
Εξάλλου, τη Δευτέρα η Walmart ανακοίνωσε πως θα παρέχει στους πελάτες της με κάρτα μέλους συνδρομή στην πλατφόρμα streaming της Paramount+, ακολουθώντας τον δρόμο της Amazon που δίνει δωρεάν σε περίπου 200 εκατ. πελάτες της το Amazon Prime.
Το deal αφορά 12μηνη αποκλειστική συνεργασία της Walmart με την Paramount και θα τεθεί σε ισχύ από τον Σεπτέμβριο.