Στη δυναμική του ελληνικού τουρισμού επενδύει εντατικά το τελευταίο διάστημα, ένας ακόμα διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος, ο οποίος διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του περισσότερα από 1.700 ενεργά και υπό κατασκευή ξενοδοχεία σε πάνω από 120 χώρες. Ο λόγος για την Radisson Hotel Group, η οποία διαθέτει διαθέτει ήδη πέντε μονάδες στη χώρα και αναμένεται να ανοίξει δύο ακόμα το επόμενο έτος.
Τα δύο νέα ξενοδοχεία του ομίλου τα οποία θα ανοίξουν το 2023, θα βρίσκονται στο κέντρο της πόλης και θα είναι συνολικής δυναμικότητας 124 δωματίων.
Για την ακρίβεια το ένα εξ αυτών, το οποίο εκτιμάται ότι θα ανοίξει τις πύλες του το δεύτερο εξάμηνο του 2023, θα φέρει την ονομασία Radisson RED Mitropoleos Square Athens και θα είναι το πρώτο της αλυσίδας που θα λειτουργήσει στη χώρα μας υπό το brand Radisson RED. Το κατάλυμα θα στεγαστεί στην οδό Μητροπόλεως, σε ένα παλιό κτίριο γραφείων, το οποίο θα μετατραπεί σε διαμερίσματα εκλεπτυσμένου design. Θα διαθέτει 100 δωμάτια, έναν χώρο συναντήσεων 150 τ.μ., γυμναστήριο αλλά και δύο εστιατόρια - ένα στο ισόγειο του κτηρίου με θέα την πλατεία κι ένα roof top bar - εστιατόριο με θέα την Ακρόπολη, το οποίο θα λειτουργήσει σε συνεργασία με καταξιωμένο chef.
Το δεύτερο ξενοδοχείο θα φέρει την ονομασία The Social Kolonaki Athens Hotel, μέλος της Radisson Individuals και θα κάνει εγκαίνια τον ερχόμενο Νοέμβριο. Με έδρα την οδό Βουκουρεστίου στην καρδιά της Αθήνας, το The Social Kolonaki Athens Hotel, θα είναι το πρώτο branded κατάλυμα στο συγκεκριμένο δρόμο. Το επταώροφο κτήριο, με urban ύφος στους εσωτερικούς χώρους θα διαθέτει 24 ευρύχωρα δωμάτια και σουίτες, συμπεριλαμβανομένης μιας προεδρικής σουίτας, ένα μοντέρνο εστιατόριο και μπαρ στο ισόγειο, έναν χώρο πρωινού αλλά και χώρους privet dining. Μάλιστα το lobby του ξενοδοχείου θα μετατρέπεται ανά πάσα στιγμή σε χώρο που θα φιλοξενεί ιδιαίτερες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και κοινωνικές συγκεντρώσεις της πόλης.
Να θυμίσουμε ότι ήδη φέτος ο όμιλος διεύρυνε την παρουσία του στην εγχώρια ξενοδοχειακή αγορά, προσθέτοντας δύο θέρετρα στα δημοφιλή νησιά της Μυκόνου και της Σκιάθου. Το Radisson Blu Euphoria Resort, Mykonos άνοιξε τον Μάιο 2022 και αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο του Ομίλου στο νησί. Το ξενοδοχείο βρίσκεται λίγα βήματα από την παραλία ΄Καλό Λιβάδι΄ και διαθέτει 34 πολυτελή δωμάτια και σουίτες, τα οποία αντλούν έμπνευση από την κατάλευκη αρχιτεκτονική των Κυκλάδων.
Αντίστοιχα, το Radisson Resort Plaza Skiathos, έκανε εγκαίνια τον Ιούλιο 2022 και αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο διεθνούς brand στο νησί. Το κατάλυμα βρίσκεται στην παραλία Καναπίτσα και συμπεριλαμβάνει 84 δωμάτια και σουίτες μοντέρνας, μίνιμαλ διακόσμησης, με θέα στην πισίνα και τη θάλασσα ενώ μπορεί να φιλοξενήσει και μεγάλες εκδηλώσεις γάμου, χάρη στο μικρό παρεκκλήσι που διαθέτει εντός του.
Οι τέσσερις προαναφερθείσες μονάδες έρχονται να προστεθούν στα τρία καταλύματα που λειτουργεί στη χώρα - το Radisson Blu Park Hotel στην Αθήνα, το Radisson Blu Beach Resort στη Μίλατο Κρήτης, το Radisson Blu Zaffron Resort στη Σαντορίνη.
«Πιστεύουμε σθεναρά στις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς και στις μελλοντικές προοπτικές ανάπτυξης. Μετά την εισαγωγή τριών επιπλέον σημάτων στο σύνολο των brands του Ομίλου Radisson Hotel Group στην αγορά το 2022, βλέπουμε ακόμη περισσότερες δυνατότητες επέκτασης, σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες και τους επενδυτές μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη τους στον Όμιλο Radisson Hotel Group», ανέφερε χαρακτηριστικά με την αφορμή της ανακοίνωσης των νέων μονάδων ο Elie Younes, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Διευθυντής Ανάπτυξης της Radisson Hotel Group.
Από πλευράς του ο Elie Milky, Αντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και αρμόδιος για την Ανάπτυξη, ανέφερε ότι η τρέχουσα χρονιά αποτέλεσε χρονιά ρεκόρ-ανάπτυξης για τον Όμιλο Radisson Hotel Group στην Ελλάδα, «καθώς αποδείξαμε τον ηγετικό μας ρόλο στην αγορά και την ισχυρή μας θέση απέναντι στον ανταγωνισμό. Το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής μας βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι να βλέπουμε απτά αποτελέσματα, με νέες συμφωνίες και επενδύσεις που ενισχύουν περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη χώρα και συμβάλλουν στην τουριστική ανάπτυξη της. Συνεχίζουμε να διευρύνουμε την προσφορά μας προς τους επενδυτές, καθώς βρίσκουμε νέες ευκαιρίες και ακίνητα στο πλαίσιο διαφορετικών κατηγοριών, brands και τοποθεσιών», κατέληξε.