Άνοδο 20% στα καθαρά έσοδα του τρίτου τριμήνου εμφάνισε η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, στηρίζοντας τις εκτιμήσεις της για το ετήσιο outlook.
Η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε αυξημένα καθαρά έσοδα –χωρίς τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης– στα 7,79 δισ. ευρώ από 6,03 δισ. ευρώ πέρυσι. Σύμφωνα με εκτίμηση της εταιρείας, τα καθαρά έσοδα αναμένονταν στα 7,88 δισ. ευρώ.
Οι συνολικοί όγκοι μπύρας ενισχύθηκαν 8,9% το τρίμηνο, αλλά με μικρότερο ρυθμό σε σχέση με την εκτίμηση για 12%, ενώ για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, ο όγκος πωλήσεων μπύρας αυξήθηκε 8,1%.
Στο εννεάμηνο, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 23% στα 21,27 δισ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 2,2 δισ. ευρώ από 3,03 δισ. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη πέρυσι ενισχύθηκαν από ένα έκτακτο κέρδος 1,27 δισ. ευρώ από την επανεκτίμηση μεριδίου της United Breweries στην Ινδία.
«Η επιχείρησή μας απέδωσε σταθερά αποτελέσματα το τρίτο τρίμηνο σε όλες τις περιοχές, και ιδιαίτερα στην Ασία-Ειρηνικό», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Dolf van den Brink. «Βλέπουμε όλο και περισσότερο λόγους για να είμαστε προσεκτικοί στις μακροοικονομικές προοπτικές, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων ενδείξεων αποδυνάμωσης στη ζήτηση των καταναλωτών».
Για το 2022, η εταιρεία επαναδιατύπωσε την εκτίμησή της για επίτευξη σταθερής με μέτριας αύξησης στο προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους. Ωστόσο, δεν έκανε καμία αναφορά στην πρόβλεψή της για το 2023 ότι τα λειτουργικά κέρδη θα αυξηθούν με ένα μεσαίο έως υψηλό μονοψήφιο ποσοστό.