Η Volkswagen εκτιμά πως η ενεργειακή κρίση που δοκιμάζει την Ευρώπη από την αρχή του πολέμου της Ρωσίας στην Ουκρανία έχει χαμηλώσει αισθητά τη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Ωστόσο, σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η ζήτηση από την αγορά των ΗΠΑ επιφέρει μικρότερη κάμψη στις συνολικές πωλήσεις.
Όπως μετέδωσε το Bloomberg, το στέλεχος του ομίλου της VW, Τόμας Στσμόλ, ανέφερε σε δημοσιογράφους πως η αγορά της Βόρειας Αμερικής «ξοδεύει με πιο γρήγορο ρυθμό από αυτό που είχαμε δει τους τελευταίους μήνες». Ο ίδιος πρόσθεσε πως η αγορά της Ευρώπης αναμένεται να εμφανίζει ανάκαμψη στη ζήτηση σε μεσοπρόθεσμο επίπεδο.
H VW παρουσίασε το σχέδιο της για την κατασκευή υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιταλία, μαζί με την ενεργειακή Enel. Οι δύο εταιρείες θα επενδύσουν από 100 εκατ. ευρώ στην Ewiwa, που σκοπεύει να έχει κατασκευάσει 3.000 σταθμούς φόρτισης μέχρι το 2025.
Παράλληλα, η VW εξετάζει διαφορετικούς τρόπους κατασκευής μπαταριών ηλεκτροκίνησης, με μικρότερη απόδοση αλλά και χαμηλότερο κόστος, εν μέσω της αύξησης των τιμών που σημειώνουν μέταλλα όπως το νικέλιο και το κοβάλτιο.
«Αυτό σημαίνει μικρότερες μπαταρίες, επειδή οι μεγάλες μπαταρίες σε μικρά αυτοκίνητα ανεβάζουν το κόστος. Ένα μέσος οδηγός διανύει 40 χλμ τη μέρα, επομένως γιατί να χρειάζεται ένα εύρος (της μπαταρίας) που θα καλύπτει 500 χλμ;» διερωτήθηκε ο Στσμόλ.