«Χλιαρό» ξεκίνημα είχε το νέο εγχείρημα του Netflix για συνδρομητικό πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του digiday, οι εν λόγω συνδρομές εμφανίζουν τηλεθέαση χαμηλότερη των εγγυήσεων που είχε προσφέρει ο «κολοσσός» της ενημέρωσης προς τους διαφημιζόμενους του, με αποτέλεσμα το Netflix να αναγκάζεται να επιστρέψει τα χρήματα τους πίσω για διαφημίσεις που δεν έχουν βγει ακόμα στον «αέρα».
Το αμερικανικό μέσο επικαλείται πηγές από 5 διαφορετικές διαφημιστικές των ΗΠΑ, που αναφέρουν πως σε μία περίπτωση το Netflix πέτυχε μόλις το 80% του στόχου που είχε δεσμευτεί. Οι εν λόγω διαφημιστικές φάνηκαν, ωστόσο, να επαινούν το Netflix για την πολιτική επιστροφής των χρημάτων.