Restaurant Brands: Αυξημένα κέρδη για τη μητρική των Burger King - Αλλάζει ο CEO

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Restaurant Brands: Αυξημένα κέρδη για τη μητρική των Burger King - Αλλάζει ο CEO
Τα συνολικά έσοδα της Restaurant Brands έφτασαν τα 1,69 δισ. δολάρια έναντι 1,55 δισ. δολαρίων στο δ' τρίμηνο του 2021.

Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Restaurant Brands για το δ' τρίμηνο του 2022, με την καναδική αλυσίδα εστιατορίων (κατέχει τα brands Tim Hortons και Burger King, μεταξύ άλλων) να ανακοινώνει αλλαγή στη θέση του CEO της.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία με έδρα τον Καναδά, τα κέρδη για το δ' τρίμηνο διαμορφώθηκαν σε 336 εκατ. δολάρια ή 74 σεντ ανά μετοχή έναντι 262 εκατ. ή 57 σεντ ανά μετοχή στο δ' τρίμηνο του 2021.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 72 σεντ ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν μια μέτρηση στα 74 σεντ ανά μετοχή.

Τα συνολικά έσοδα της Restaurant Brands έφτασαν τα 1,69 δισ. δολάρια έναντι 1,55 δισ. δολαρίων στο δ' τρίμηνο του 2021, εντός των προβλέψεων των αναλυτών.

Αλλαγή του CEO

Παράλληλα, η Restaurant Brands ανακοίνωσε πως ο μέχρι σήμερα επικεφαλής λειτουργιών, Τζόσουα Κόζμπα, θα αναλάβει καθήκοντα διευθύνοντα συμβούλου.

Ο Κόζμπα θα αναλάβει καθήκοντα CEO από την 1η Μαρτίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Ο ίδιος αντικαθιστά τον Χοσε Σιλ, που ήταν CEO της Restaurant Brands από το 2019. Ο Σιλ θα μείνει στην εταιρεία για ένα χρόνο ακόμα, βοηθώντας στη μετάβαση της αλλαγής ηγεσίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Γερμανία: Πτώση των κερδών της Thyssenkrupp - «Περιορισμένη ορατότητα» για την οικονομία

«Ασανσέρ» οι τιμές της Tesla - 4η αλλαγή στις ΗΠΑ μέσα σε 2 μήνες

Η Ford απολύει 3.800 υπαλλήλους της στην Ευρώπη

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider