Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Restaurant Brands για το δ' τρίμηνο του 2022, με την καναδική αλυσίδα εστιατορίων (κατέχει τα brands Tim Hortons και Burger King, μεταξύ άλλων) να ανακοινώνει αλλαγή στη θέση του CEO της.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία με έδρα τον Καναδά, τα κέρδη για το δ' τρίμηνο διαμορφώθηκαν σε 336 εκατ. δολάρια ή 74 σεντ ανά μετοχή έναντι 262 εκατ. ή 57 σεντ ανά μετοχή στο δ' τρίμηνο του 2021.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 72 σεντ ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν μια μέτρηση στα 74 σεντ ανά μετοχή.
Τα συνολικά έσοδα της Restaurant Brands έφτασαν τα 1,69 δισ. δολάρια έναντι 1,55 δισ. δολαρίων στο δ' τρίμηνο του 2021, εντός των προβλέψεων των αναλυτών.
Αλλαγή του CEO
Παράλληλα, η Restaurant Brands ανακοίνωσε πως ο μέχρι σήμερα επικεφαλής λειτουργιών, Τζόσουα Κόζμπα, θα αναλάβει καθήκοντα διευθύνοντα συμβούλου.
Ο Κόζμπα θα αναλάβει καθήκοντα CEO από την 1η Μαρτίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Ο ίδιος αντικαθιστά τον Χοσε Σιλ, που ήταν CEO της Restaurant Brands από το 2019. Ο Σιλ θα μείνει στην εταιρεία για ένα χρόνο ακόμα, βοηθώντας στη μετάβαση της αλλαγής ηγεσίας.