Holland & Barrett: Αντίστροφη μέτρηση για το e-shop - Πού θα ανοίξουν νέα καταστήματα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Holland & Barrett: Αντίστροφη μέτρηση για το e-shop - Πού θα ανοίξουν νέα καταστήματα
Ποιοι είναι οι στόχοι του ομίλου Fourlis με τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής της Μεγάλης Βρετανίας.

Στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι άνοιξε τις πύλες του πριν από δύο 24ωρα νέο κατάστημα Holland & Barrett, το τρίτο κατά σειρά κατάστημα στη χώρα μας.

Τη στρατηγική συνεργασία του ομίλου Fourlis με τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά τον κλάδο υγείας και ευεξίας (health & wellness) «εγκαινίασαν» τα πρώτα δύο καταστήματα που έκαναν την εμφάνισή τους επί ελληνικού εδάφους τον Ιανουάριο του 2023 στις περιοχές της Γλυφάδας και της Κηφισιάς.

Όπως έγινε γνωστό χθες το βράδυ, στο περιθώριο των εγκαινίων του καταστήματος στην Κηφισιά, προωθείται άμεσα η δημιουργία και ηλεκτρονικού καταστήματος – πιθανότατα ακόμη και τον επόμενο μήνα – προκειμένου να καλυφθεί το οποιοδήποτε κενό προκύψει έως ότου προχωρήσει η ανάπτυξη του δικτύου των φυσικών καταστημάτων.

Πού αναζητούνται ακίνητα

Κατά τις πληροφορίες, για την επέκταση του δικτύου αναζητούνται ακίνητα σε όλη την Αθήνα και δη στο κέντρο της πρωτεύουσας, τον Πειραιά, τα Δυτικά αλλά και τα Ανατολικά προάστια.

Βασική στόχευση άλλωστε του ομίλου Fourlis αποτελεί η ανάπτυξη καταστημάτων Holland & Barrett σε βασικά αστικά κέντρα εντός της τρέχουσας χρονιάς.

Οι κωδικοί

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το κάθε κατάστημα περιλαμβάνει ένα ευρύ portfolio 1.300 κωδικών, ενώ αναμένεται να προστεθούν ακόμη 200 το προσεχές διάστημα. Τα καταστήματα της Holland & Barrett περιέχουν και οργανικά τρόφιμα, ενώ ο όμιλος Fourlis επιδιώκει να στηρίξει γνωστά ελληνικά brands - Symbiosis, Labbok, Zagori, Green Cola - να ενισχύσουν τα μερίδιά τους στις αγορές της Ρουμανίας λαι της Βουλγαρίας.

Στόχος της Fourlis είναι άλλωστε να αναπτύξει σε βάθος χρόνου ένα δίκτυο 120 φυσικών καταστημάτων στις αγορές της Ελλάδας, της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας μέσω μιας Omnichannel στρατηγικής. Από το στόχο για τα 120 καταστήματα, τα 40 προβλέπεται να ανοίξουν στην Ελλάδα, τα 60 στη Ρουμανία και τα υπόλοιπα 20 στη Βουλγαρία. Η ανάπτυξη του δικτύου γίνεται με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise), ενώ τα καταστήματα είναι μικρής έκτασης, αφού δεν ξεπερνούν τα 150 τμ.

Η συνεργασία με τη βρετανική αλυσίδα Holland & Barrett εξασφαλίζει το εισιτήριο εισόδου της Fourlis στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο των προϊόντων υγείας και ευεξίας, αποτελώντας ταυτόχρονα την τρίτη κατά σειρά δραστηριότητα λιανικής για τον όμιλο, πέραν του οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ) και των αθλητικών ειδών (Intersport).

Με την είσοδό του στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας ο όμιλος Fourlis διεκδικεί μερίδιο αγοράς σε διψήφιο ποσοστό από μια «πίτα» συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ.

Η Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 από τους Alfred Slapps Barrett και Major William Holland. Για περισσότερα από 150 χρόνια οι καταναλωτές την εμπιστεύονται για τα προϊόντα ευεξίας που προσφέρει, όπως καινοτόμες βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, αθλητικά συμπληρώματα, εξειδικευμένη διατροφή, φυσικά και οργανικά καλλυντικά. Διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η ομάδα πωλήσεων των καταστημάτων της Holland & Barrett, μέσω ενός εξειδικευμένου, αναλυτικού και συνεχούς προγράμματος εκπαίδευσης στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής, αποκτά βαθιά γνώση του αντικειμένου και μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη συμβουλή στον καταναλωτή, καλύπτοντας κάθε προσωπική του ανάγκη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Αγορά μπύρας: Πού θα κάτσει η «μπίλια» για την κατανάλωση το 2023

Zeus International: Οι επενδύσεις και τα νέα πρότζεκτ του 2023 και οι προσδοκίες για την προοπτική του ελληνικού τουρισμού

Miele: Η χρονιά ορόσημο του 2022 και ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider