Η Simpler αλλάζει το shopping: Πώς το «διαβατήριο αγορών» λύνει τα χέρια των εμπόρων στο ecommerce και το retail

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Simpler αλλάζει το shopping: Πώς το «διαβατήριο αγορών» λύνει τα χέρια των εμπόρων στο ecommerce και το retail
Η ελληνική start-up που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι online και retail αγορές προσφέροντας ευκολία και αμεσότητα στους καταναλωτές και μεγαλύτερα έσοδα στους εμπόρους.

Η ελληνική start-up που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι online και retail αγορές προσφέροντας ευκολία και αμεσότητα στους καταναλωτές και μεγαλύτερα έσοδα στους εμπόρους.

Το eCommerce είναι σίγουρα μία από τις μεγαλύτερες παροχές που έχει ο σύγχρονος καταναλωτής όσον αφορά τη διαδικασία του shopping. Ο καθένας μπορεί από τη βολή του σπιτιού του να περιηγηθεί στα διαδικτυακά καταστήματα των αγαπημένων του brands και να πραγματοποιήσει τις αγορές που επιθυμεί χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί ένα φυσικό κατάστημα.

Ωστόσο, εκεί που αναγνωρίζουμε αυτήν την ευκολία, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την ταλαιπωρία που προκαλεί κάθε φορά η συμπλήρωση ατελείωτων φορμών με τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε να γίνουν οι συνεννοήσεις για λεπτομέρειες, όπως ο τρόπος πληρωμής και η διεύθυνση παράδοσης. Ενίοτε, είναι τόσο κουραστικό που έρευνα του Baymard Institute κατέληξε στο ότι το 68% των καταναλωτών εγκαταλείπουν το καλάθι τους και δεν ολοκληρώνουν την αγορά. Κάτι η έλλειψη υπομονής, κάτι η αδυναμία ανάκλησης προσωπικών στοιχείων ή καρτών, στο τέλος της ημέρας, ο επιχειρηματίας χάνει αγορές -και κέρδη- εξαιτίας της «e-γραφειοκρατίας».

Η Simpler συστήνει τις αγορές με ένα κλικ

Photo Credits: Simpler

Η Simpler ιδρύθηκε το 2021 από τη Ράνια Λάμπρου, τον Αλέξανδρο Κυριακόπουλο και τον Σπύρο Μανδέκη και έρχεται να βάλει τέλος σε όλα τα παραπάνω παρουσιάζοντας έναν καινοτόμο τρόπο shopping, με ένα κλικ. Πώς γίνεται αυτό; Ο κάθε καταναλωτής που χρησιμοποιεί για πρώτη φορά τη Simpler δημιουργεί ένα «ψηφιακό διαβατήριο αγορών», το οποίο περιλαμβάνει τα στοιχεία του, όπως τα στοιχεία επικοινωνίας, αποθηκευμένες διευθύνεις, προτιμώμενη μέθοδο αποστολής, κλπ.

Έπειτα, όταν θελήσει να κάνει κάποια αγορά σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα, δε θα χρειάζεται να συμπληρώσει κάποια χρονοβόρα φόρμα, παρά μόνο να κάνει ένα κλικ στο καλάθι του. Και, μετά… Τέλος! Η αγορά έχει ολοκληρωθεί. Δε θα συμπληρώσει ξανά διευθύνσεις ούτε και αριθμούς καρτών, μία διαδικασία που είναι επαναλαμβανόμενη, χρονοβόρα και κουραστική με την πιθανότητα κάπου στην πορεία προς την ολοκλήρωση να κλείσει τη σελίδα.

Στη Simpler, μάλιστα, ακόμα και όταν κάποιος έχει πραγματοποιήσει την αγορά του ως «επισκέπτης», χωρίς να έχει δημιουργήσει λογαριασμό, καταχωρείται στη βάση σαν να το είχε κάνει. Αυτό είναι πολύ σημαντικό στην προσπάθεια των εμπόρων να επενδύσουν στο «loyalty» των πελατών τους.

Click & Buy / Scan & Buy όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης (online & on-site)

Η νέα Click & Buy μορφή checkout μπορεί να ενσωματωθεί σε κάθε κανάλι ή διαφήμιση, ώστε να κλικάρει και να αγοράζει ο καταναλωτής σε καθημερινές καταστάσεις, όπως όταν διαβάζει ένα άρθρο στο αγαπημένο του blog ή όταν ανοίγει τα email του. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα του αντίστοιχα πρωτοποριακού και πρακτικού Scan & Buy. Αυτό επιτρέπει στον καταναλωτή, για παράδειγμα, την ώρα που περπατάει στον δρόμο και βλέπει μία έντυπη διαφήμιση με ένα ζευγάρι παπούτσια που του αρέσουν, να σκανάρει μέσω ενός QR code με το κινητό και να πηγαίνει σε δευτερόλεπτα κατευθείαν στο καλάθι του με το εκάστοτε προϊόν. Ή να αγοράζει απευθείας από μία διαφήμιση την ώρα που βλέπει μία σειρά στην τηλεόραση. Ούτε να ψάχνει για ώρα πού βρίσκεται το προϊόν που θέλει στο site ούτε να σπαταλάει χρόνο που πολλές φορές δεν έχει. Ακόμα και η βιτρίνα του καταστήματος γίνεται shoppable, επιτρέποντας στον καταναλωτή να αγοράζει άμεσα ακόμα και όλο το look που του αρέσει, χωρίς να ψάχνει ένα – ένα τα κομμάτια στο εσωτερικό.

«Όχι» στις ελλείψεις στα stock

Δεν είναι λίγες οι φορές που δεν υπάρχει διαθέσιμο stock και ο καταναλωτής απογοητεύεται στο άκουσμα ότι έχει τελειώσει το απόθεμα, για παράδειγμα, στο νούμερό του για το T-shirt που θέλει να αγοράσει. Το πιο πιθανό είναι η συνέχεια να τον βρίσκει να προτιμάει ακόμα και ένα εντελώς διαφορετικό brand, μία πρακτική που με τη σειρά της προκαλεί συνολικά απώλεια περίπου ενός τρισεκατομμυρίου στους εμπόρους σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τη Simpler, δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα, αφού ένα barcode βοηθάει επί τόπου τον καταναλωτή να βρει άλλο νούμερο ή χρώμα με ένα πολύ σύντομο σκαν και να πραγματοποιεί την αγορά του σαν να μην τρέχει τίποτα.

Αποδεδειγμένη αύξηση των εσόδων

Με τη μείωση του χρόνου που δαπανά ένας χρήστης για να κάνει μία αγορά σε ποσοστό μέχρι και 50% και τη βελτίωση της τάξης του 35% όσον αφορά στους καταναλωτές που ολοκληρώνουν τις αγορές τους στα e-shops, η Simpler ουσιαστικά εξασφαλίζει αύξηση των εσόδων για τους εμπόρους. Η αναγνώριση της καινοτομίας και του σκεπτικού πίσω από αυτήν, μάλιστα, έρχεται πρώτα απ' όλα από τους ίδιους τους χρήστες. Σε ποσοστό 75%, προτιμούν να συντομεύσουν τη διαδρομή προς την ολοκλήρωση της online παραγγελίας τους, να παρακάμψουν βήματα και να οδηγηθούν με έναν πιο αυτοματοποιημένο τρόπο στο τέλος, ώστε να αποκτήσουν με όσο πιο συνοπτικές διαδικασίες γίνεται το προϊόν της αρεσκείας τους. Λόγω της εν λόγω ευκολίας, μειώνονται σημαντικά και τα ποσοστά των πελάτων που επιλέγουν την αντικαταβολή, διότι τακτοποιούν πολύ ευκολότερα τις αγορές τους με την κάρτα που έχει αποθηκευτεί αυτόματα στο ψηφιακό τους διαβατήριο.

Ήδη, η Simpler μετρά συνεργασίες με περισσότερους από 80 εμπόρους σε Ελλάδα, Αγγλία και Ισπανία, όπως Funky Buddha, NAK, Zakcret, κ.α., και ο δρόμος διαγράφεται μόνο ανοδικός, καθώς πρόκειται για μία win-win σχέση μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών που αλλάζει εντελώς την εμπειρία του e-commerce και του retail.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider