«Διψά» για επενδύσεις το νερό Θεόνη – Τα επόμενα βήματα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
«Διψά» για επενδύσεις το νερό Θεόνη – Τα επόμενα βήματα
Πώς προχωρά το επενδυτικό πλάνο ύψους 10 εκατ. ευρώ της εταιρείας που εμφιαλώνει το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη. Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 1,71 εκατ. ευρώ και οι εργασίες κατασκευής του logistics center στην Καρδίτσα.

Πιστή σε ένα σταθερό αναπτυξιακό πλάνο παραμένει η εταιρεία Θεόνη, γνωστή για το ομώνυμο φυσικό μεταλλικό νερό που αναβλύζει στη φυσική πηγή Γκούρα στην οροσειρά των Αγράφων και εμφιαλώνεται σε μια σύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης, με έδρα το χωριό Βατσουνιά στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας.

Τα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας συνεχίζονται απρόσκοπτα, με στόχο αφενός την περαιτέρω διείσδυσή της στις διεθνείς αγορές και αφετέρου την ισχυροποίηση της παρουσίας της στην εγχώρια αγορά προωθώντας νέες προτάσεις για συσκευασίες και νέα προϊόντα.

Η αύξηση κεφαλαίου και η διπλή επένδυση των 10 εκατ. ευρώ

Η Θεόνη ΑΕ ολοκλήρωσε πρόσφατα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 1,71 εκατ. ευρώ, η οποία εγγυάται πρόσθετη κεφαλαιακή επάρκεια για τη χρηματοδότηση του επενδυτικού της πλάνου.

Ήταν στις αρχές του 2022 όταν η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προχωρά σε μια επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής και νέου κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση που δέχεται για το φυσικό μεταλλικό νερό, τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά.

Η επένδυση για τη νέα γραμμή παραγωγής ανέρχεται στα 5,5 εκατ. ευρώ, ενώ όπως αποκάλυψαν στα τέλη του περασμένου έτους ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Τσέλιος και ο διοικητικός διευθυντής Δημοσθένης Αναστασίου η νέα γραμμή αναμένεται να αυξήσει τον όγκο παραγωγής των φιαλών κατά 130% σε σχέση με την υφιστάμενη γραμμή. Δηλαδή η παραγωγική της δυναμική από τις 12.000 φιάλες 1,5 λίτρου την ώρα που είναι σήμερα θα ανέλθει στις 26.000 φιάλες την ώρα.

Η επένδυση για το κέντρο αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics ανέρχεται στα 4,5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα logistics center συνολικής έκτασης άνω των 7.000 τμ στην περιοχή Ελληνόπυργος του Δήμου Μουζακίου, ενώ οι εργασίες για την κατασκευή του εξελίσσονται με γοργούς ρυθμούς με σκοπό την ολοκλήρωση του έργου τον ερχόμενο Ιούνιο.

Το νέο κέντρο logistics στην περιοχή του Ελληνόπυργου Μουζακίου αναμένεται να λειτουργήσει εκμεταλλευόμενο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη διαχείριση των προϊόντων και θα είναι ενεργειακά πράσινο εκμεταλλευόμενο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις του.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών για το 2022 εκτιμάται άνω των 26 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της Θεόνη ΑΕ, το 2021 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 21,62 εκατ. ευρώ, έναντι 16,16 εκατ. ευρώ το 2020, αυξημένος κατά 34%. Το περιθώριο μικτού κέρδους σαν ονομαστικό ποσό παρουσίασε αύξηση, ενώ σαν ποσοστό επί των πωλήσεων περιορίστηκε από 52% το 2020 σε 48% το 2021, λόγω των αυξημένων δαπανών για την ενέργεια και τις πρώτες ύλες.

Το ενδιαφέρον για την αγορά των αναψυκτικών και η ισχυρή εξαγωγική δραστηριότητα

Να σημειωθεί μάλιστα ότι στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας τον Ιούλιο του 2022 αποφασίστηκε η τροποποίηση του καταστατικού της, ώστε η Θεόνη να έχει τη δυνατότητα για την παραγωγή αναψυκτικών ποτών, αεριούχων και μη, με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό. Η διοίκηση ωστόσο δεν έχει αποκαλύψει ακόμη ποια είναι τα σχέδιά της προς αυτή την κατεύθυνση.

Το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη είναι ένα 100% ελληνικό brand με διεθνή χαρακτήρα, που βρίσκεται σε πολλαπλά σημεία πώλησης ανά τον κόσμο. Η εξαγωγική του δραστηριότητα και το δίκτυο πωλήσεών του διευρύνονται με ταχείς ρυθμούς, καθιστώντας το έναν δυνατό παράγοντα στην παγκόσμια food & beverage σκηνή. Από τη φυσική πηγή Γκούρα των Αγράφων, όπου αναβλύζει σε υψόμετρο 1.100 μέτρων, το νερό Θεόνη ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο. Υιοθετώντας από το ξεκίνημα έναν σαφή εξωστρεφή χαρακτήρα, διαθέτει πλέον ένα ισχυρό δίκτυο εξωτερικού, με παρουσία σε χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, με την ετικέτα του προϊόντος να κυκλοφορεί σε πέντε διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, γερμανικά, γαλλικά, ρωσικά και εβραϊκά). Η Κύπρος, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Σαουδική Αραβία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Βέλγιο, η Ολλανδία είναι κάποιες από τις χώρες που ανήκουν στο δίκτυο εξαγωγών του, ενώ η λίστα των χωρών εμπλουτίζεται συνεχώς. Η Κίνα και η Αυστραλία αποτελούν τις πιο πρόσφατες αγορές που εκδηλώνουν ενδιαφέρον, ενώ στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι το 30% – 40% της παραγωγής να κατευθύνεται προς το εξωτερικό.

Η εταιρεία Θεόνη εισήλθε δυναμικά στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013.

Από πού πήρε το όνομά του…

Το νερό Θεόνη πήρε την ονομασία του από την ομώνυμη νεράιδα που - σύμφωνα με τον τοπικό θρύλο - προστατεύει την πηγή Γκούρα. Ο μύθος λέει ότι όταν η νεράιδα άκουγε τον μελωδικό ήχο της φλογέρας των βοσκών, οι κάτοικοι της περιοχής μπορούσαν να την δουν να χορεύει και να τραγουδά. Η νεράιδα κερνούσε με το «μαγικό» νερό της πηγής βοσκούς και οδοιπόρους, παίρνοντας τις λύπες τους και δίνοντας τους μαγικά χαρίσματα…

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider