Αποτελέσματα πολύ καλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών παρουσίασε η σουηδική αλυσίδα λιανεμπορίου H&M για το τρίμηνο Δεκεμβρίου του 2022 - Φεβρουαρίου του 2023.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, καταγράφηκαν λειτουργικά κέρδη 725 εκατ. σουηδικών κορόνων έναντι ζημιών 458 εκατ. κορόνων το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Refinitiv ανέμεναν ζημίες 1,10 δισ. κορόνων.
Η πλατφόρμα μεταχειρισμένων ρούχων Sellpy απέφερε λογιστικά κέρδη 1 δισ. κορόνων στην H&M, στο πρώτο οικονομικό τρίμηνο που προσμετρήθηκαν τα αποτελέσματα της Sellpy.
Το περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 47,2% έναντι 49,3% το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Σε δήλωση της, η CEO της H&M, Ελένα Χέλμερσον, αναφέρει πως «οι εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν τα κόστη αγορών συνεχίζουν να βελτιώνονται, με το πρόγραμμα ενίσχυσης της αποδοτικότητας να είναι σε πλήρη ισχύ. Πολλές από τις αλλαγές που έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να έχουν αντίκτυπο».
Σημειώνεται πως η κερδοφορία της H&M ήρθε παρά την κάμψη της ζήτησης των καταναλωτών σε ένα περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού και εξασθένισης των δαπανών εν μέσω των υψηλών επιτοκίων, όπως σημειώνει το Reuters.