Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα έσοδα της Nestle για το α' τρίμηνο του 2023, με τον πολυεθνικό κολοσσό των τροφίμων να προχωρά σε σημαντικές αυξήσεις των τιμών για τα προϊόντα του.
Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 23,5 δισ. ελβετικά φράγκα (26,48 δισ. δολάρια), αυξημένα κατά 5,6% σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2022. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση ανέμεναν έσοδα στα 23,27 δισ. φράγκα.
Οι τιμές των προϊόντων αυξήθηκαν κατά 9,8% σε ετήσια βάση, αλλά ο συνολικός όγκος πωλήσεων παρουσίασε μικρή μείωση της τάξης του 0,5%.
Σε δήλωση του ο CEO της Nestle, Μαρκ Σνέιντερ, ανέφερε πως «η υπεύθυνη τιμολόγηση βοήθησε να αντισταθμιστούν οι πιέσεις 2 ετών από τα κόστη του πληθωρισμού».