Αυξημένες πωλήσεις ανακοίνωσε η Puma, χάρη στη ζήτηση για τα sneakers της στην Ευρώπη αλλά και την πρώτη αύξηση τζίρου στην Κίνα για πρώτη φορά σε διάστημα δύο ετών. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, τα περιθώρια κέρδους παραμένουν υπό πίεση εξαιτίας του υψηλότερου κόστους.
Αναλυτικότερα, τα έσοδα της Puma αυξήθηκαν κατά 14% σε 2,19 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας ελαφρώς τις μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών. Ωστόσο, το μικτό περιθώριο συρρικνώθηκε εξαιτίας του αυξημένους κόστους προωθήσεων, προμηθειών και μεταφορών.
Η Puma αναθεώρησε τις προβλέψεις της για το υπόλοιπο του έτους λέγοντας πως η δραστηριότητα αναμένεται κάπως περιορισμένη το τρέχον τρίμηνο, ενώ λογικά θα ε[ιταχυνθεί το καλοκαίρι και το φθινόπωρο. Προειδοποίησε παράλληλα πως «οι φόβοι της ύφεσης σε διάφορες αγορές, ο επίμονα υψηλός πληθωρισμός και τα υψηλά επιτόκια οδηγούν σε υποτονικό καταναλωτικό κλίμα και ασταθή ζήτηση στο λιανικό εμπόριο».
Σημειώνεται ότι η μετοχή της Puma καταγράφει απώλειες περίπου 2% φέτος.
Η ανάκαμψη των πωλήσεων στην Ευρώπη, τη μεγαλύτερη αγορά της Puma και η ανάκαμψη της ζήτησης στην Κίνα βοήθησαν στην αντιστάθμιση των συνεχιζόμενων προβλημάτων στη Βόρεια Αμερική, όπου η Puma δίνει αγώνα να διαχειριστεί ένα τεράστιο απόθεμα φθηνών sneakers και ρούχων.