Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών τα μεγέθη α' τριμήνου της Amazon, με τη μετοχή του «γίγαντα» του ηλεκτρονικού εμπορίου να γνωρίζει ράλι λίγο μετά την ανακοίνωση των ισχυρών αποτελεσμάτων.
Συγκεκριμένα, η Amazon ανακοίνωσε κέρδη 31 σεντς ανά μετοχή και έσοδα ύψους 127,4 δισ. δολ., έναντι του ποσού των 124,5 δισ. δολ. που προέβλεπαν οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της Refinitiv.
Τα έσοδα ήταν αυξημένα κατά 9% σε σχέση με τα 116,4 δισ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Όσον αφορά στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, η Amazon ανακοίνωσε ότι αναμένει τα έσοδα να διαμορφωθούν μεταξύ 127 δισ. δολ. και 133 δισ. δολ., αυξημένα δηλαδή κατά 5% - 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τους αναλυτές να προβλέπουν ότι οι πωλήσεις θα φθάσουν στα 129,8 δισ. δολ..
«Η διαφήμιση συνεχίζει να προσφέρει ισχυρή ανάπτυξη, κυρίως λόγω των συνεχών επενδύσεων μηχανικής εκμάθησης που βοηθούν τους πελάτες να βλέπουν σχετικές πληροφορίες όταν αλληλεπιδρούν μεεμάς, κάτι που με τη σειρά του προσφέρει ασυνήθιστα ισχυρά αποτελέσματα για τα brands» δήλωσε ο CEO της Amazon Andy Jassy.
Η μετοχή της Amazon γνώρισε «άλμα» έως και 10% στις συναλλαγές μετά το κλείσιμο του αμερικανικού χρηματιστηρίου.