Κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν για το α' τρίμηνο του 2023 τα κέρδη της Yum Brands, της μητρικής των Pizza Hut και των KFC, παρά την άνοδο που κατέγραψαν οι δύο παραπάνω αλυσίδες στην αγορά της Κίνας στο πλαίσιο της άρσης των περιοριστικών μέτρων για τον κορονοϊό.
Τα κέρδη της Yum Brands διαμορφώθηκαν σε 300 εκατ. δολάρια ή 1,05 δολάρια ανά μετοχή έναντι 399 εκατ. δολαρίων ή 1,36 δολαρίων ανά μετοχή στο α' τρίμηνο του 2022. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Refinitiv ανέμενα κέρδη στα 1,13 δολάρια ανά μετοχή.
Οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν τα 1,65 δισ. δολάρια, αυξημένες κατά 6% σε ετήσιο επίπεδο και ενώ οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις ύψους 1,62 δισ. δολαρίων.
Οι πωλήσεις που λειτουργούν τουλάχιστον 13 μήνες (same store sales) αυξήθηκαν 8%.
Τα same store sales των KFC αυξήθηκαν 9%, κυρίως λόγω της αγοράς της Κίνας όπου καταγράφηκε άνοδος 17%
Τα same store sales της Pizza Hut αυξήθηκαν 7%, με άνοδο 8% στην Κίνα.
Στον απόηχο των ανακοινώσεων, η μετοχή της Yum Brands υποχωρεί άνω του 3% πριν από το άνοιγμα της συνεδρίασης στην Wall Street.