Το LinkedIn ανακοίνωσε την Πέμπτη πως επεξεργάζεται ένα προϊόν διαφήμισης βίντεο που θα επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να στοχεύουν τους χρήστες του ιστότοπου ενώ παρακολουθούν περιεχόμενο σε υπηρεσίες streaming, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Information.
Η κίνηση έρχεται αφότου το LinkedIn εισήγαγε λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να γράφουν διαφημιστικό περιεχόμενο, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής για την επέκταση των διαφημίσεών του σε μια εποχή που οι οικονομικές αβεβαιότητες έχουν πλήξει τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς.
«Οι διαφημίσεις βίντεο in-stream μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες και οι αγοραστές προσεγγίζουν και εμπλέκουν το κοινό τους», δήλωσε στο Reuters ο Πένρι Πράις, αντιπρόεδρος των λύσεων μάρκετινγκ στο LinkedIn.
Τα έσοδα της LinkedIn αυξήθηκαν κατά 34% στα 3,5 δισ. δολάρια πέρυσι, βοηθούμενα από τη ζήτηση διαφημίσεων και την ισχυρή αγορά εργασίας.
Η εταιρεία έχει έσοδα από τις πωλήσεις διαφημίσεων και τις συνδρομές για τους υπεύθυνους προσλήψεων, τους αναζητούντες εργασία και τους επαγγελματίες πωλήσεων.