Αναβαθμίζεται το τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Μυκόνου, με την προσθήκη μιας νέας υπηρεσίας της Uber, που απευθύνεται σε όσους θέλουν να ζήσουν την εμπειρία ενός ταχύπλοου σκάφους με το πάτημα ενός κουμπιού, πάντα μέσα από την εφαρμογή της εταιρείας. Πρόκειται για το Boat, μια υπηρεσία ιδιωτικής ναύλωσης σκάφους με δυνατότητα κράτησης μέσω της εφαρμογής Uber. Όσοι επισκεφθούν το νησί των ανέμων θα μπορούν να προχωρήσουν στις περιηγήσεις τους δια θαλάσσης, κάνοντας χρήση των πολλαπλών σημείων επιβίβασης και αποβίβασης για τα ταχύπλοα σκάφη που έχουν χωρητικότητα έως οκτώ ατόμων.
Όπως τονίστηκε σε ειδική εκδήλωση της Uber στο νησί των ανέμων, η νέα αυτή υπηρεσία αποτελεί ένα ακόμη βήμα στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας, που θέτει την Ελλάδα στο επίκεντρο της αγοράς της Ευρώπης και ενισχύει τη στήριξή της στον ελληνικό τουρισμό, εξασφαλίζοντας προσιτές και ασφαλείς επιλογές μετακίνησης τόσο για τους κατοίκους όσο και τους επισκέπτες του νησιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Ιουνίου έως τον Οκτώβριο. Tο Boat θα αποτελεί κατά παραγγελία υπηρεσία, την οποία θα παρέχει τοπικός αδειοδοτημένος φορέας και θα είναι διαθέσιμη μέσω της εφαρμογής Uber. Οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να κάνουν κράτηση για εκδρομές με ένα ταχύπλοο με το πάτημα ενός κουμπιού ώστε να μετακινηθούν σε διάφορα σημεία της Μυκόνου εύκολα και αξιόπιστα.
Για τους χρήστες της νέας υπηρεσίας, Boat, οι χρήστες πρέπει να κάνουν κράτηση 45 λεπτά νωρίτερα. Υπάρχουν περίπου 25 σημεία επιβίβασης/αποβίβασης κατά μήκος της Μυκόνου, ενώ στην εφαρμογή θα εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες σχετικά με το σημείο παραλαβής, τον καπετάνιο καθώς και το μοντέλο του σκάφους. "Η υπηρεσία Boat, αποτελεί μια εντυπωσιακή νέα εμπειρία που θα κάνει την Μύκονο πιο αξέχαστη από ποτέ, τονίζει η Σαρίτα Βαρούχ, Γενική Διευθύντρια της Uber Ελλάδος. Ωστόσο πριν ακόμα οι χρήστες κάνουν κλήση για περιήγηση με ταχύπλοο η Uber ανακοινώνει ότι υπάρχει η δυνατότητα για μετακίνηση μέσω της υπηρεσίας Comfort. Για πρώτη φορά, τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα που προσφέρουν περισσότερο χώρο και άνεση και για τα οποία μπορεί να γίνει εκ των προτέρων κράτηση. Η παρούσα εφαρμογή είναι διαθέσιμη, εκτός από την Μύκονο, στην Κέρκυρα και την Σαντορίνη.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Σαρίτα Βαρούχ τόνισε γιατί επέλεξε η Uber πρώτα την Μύκονο για να παρουσιάσει την υπηρεσία "Boat" : "Η Μύκονος, όντας ένας από τους πιο γνωστούς και περιζήτητους προορισμούς υψηλών προδιαγραφών στον κόσμο, προσελκύει εκατομμύρια τουριστών από διάφορες χώρες. Η ζωντανή ατμόσφαιρα του νησιού, οι εκπληκτικές παραλίες και η κοσμοπολίτικη γοητεία το καθιστούν ιδανικό περιβάλλον για την είσοδο της υπηρεσίας Boat", σημείωσε η κυρία Βαρούχ. Εστιάζοντας στην νέα υπηρεσία, συμπλήρωσε ότι προσφέρει μια αναβαθμισμένη και ευχάριστη εμπειρία μετακίνησης, ευθυγραμμισμένη απόλυτα με τον πολυτελή και χαλαρωτικό τρόπο ζωής που ενσαρκώνει η Μύκονος αλλά και τα νησιά της Ελλάδας μας δίνοντας στο καλοκαίρι μια ξεχωριστή εμπειρία καλοκαιρινών διακοπών για τους επισκέπτες μας, εξήγησε η κυρία Βαρούχ.
Μεγάλη αύξηση των εργασιών της Uber στην Ελλάδα
Σε ό,τι αφορά την πορεία της εργασιών της Uber στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η κυρία Βαρούχ υπογράμμισε ότι καταγράφεται σημαντική αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες Uber στην Ελλάδα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Μαΐου 2023, ο όγκος των χρηστών που άνοιξε την εφαρμογή Uber για να ζητήσει μια διαδρομή αυξήθηκε κατά 90% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μάλιστα οι πέντε κορυφαίοι προορισμοί που επέλεξαν οι χρήστες Uber στην Αθήνα είναι: Αεροδρόμιο, Σύνταγμα, Μοναστηράκι, Φιλοπάππου / Ακρόπολη και τα λιμάνια Πειραιά και Ραφήνας, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο. Σε υψηλές θέσεις αναδεικνύονται και γειτονιές όπως το Κουκάκι, η Αθηναϊκή ριβιέρα αλλά και προορισμοί ιστορικού ενδιαφέροντος.
Στο μεταξύ ιδιαίτερα θετικά είναι τα στοιχεία που προέρχονται από την αγορά των ΗΠΑ. Οι προερχόμενοι από τις ΗΠΑ ταξιδιώτες, που θα επισκεφθούν Ευρωπαϊκούς προορισμούς (μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γαλλία και η Κροατία) φέτος το καλοκαίρι αναμένεται να αυξηθούν κατά 250%, σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία κινητικότητας της Uber, οι Αμερικανοί τείνουν να επιλέγουν την Ιταλία και την Γαλλία μαζί σε ένα ταξίδι, να επισκέπτονται την Πορτογαλία πριν κατευθυνθούν προς την Ισπανία και φαίνεται ότι προτιμούν το Ηνωμένο Βασίλειο ως στάση πριν φτάσουν στην Ελλάδα ή την Κροατία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ