Μια νέα υπηρεσία - αντίπαλο στους γίγαντες της μουσικής Spotify και Apple Music παρουσίασε πρόσφατα το TikTok, καθώς η δημοφιλής εφαρμογή σύντομων βίντεο αναζητά νέους δρόμους ανάπτυξης.
Η υπηρεσία θα ξεκινήσει δοκιμαστικά στην Αυστραλία, το Μεξικό και τη Σιγκαπούρη, ενώ νωρίτερα αυτό το μήνα κυκλοφόρησε στην Ινδονησία και τη Βραζιλία. Επίσης, την προηγούμενη εβδομάδα, η TikTok ανακοίνωσε μια διευρυμένη συμφωνία αδειοδότησης με τη Warner Music Group, καθώς προσπαθεί να αναπτύξει τη βιβλιοθήκη μουσικού περιεχομένου της.
Ενώ οι προσπάθειες αυτές βρίσκονται στις πρώτες μέρες τους, οι αναλυτές εκτιμούν, σύμφωνα με το CNBC, ότι το TikTok έχει βασικά πλεονεκτήματα που δεν διαθέτουν άλλοι και που θα μπορούσαν να ενισχύσουν τα μερίδια αγοράς του.
«Υπάρχει ήδη μια μεγάλη εγκατεστημένη βάση χρηστών τους οποίους το TikTok μπορεί να μετατρέψει σε συνδρομητές της μουσικής υπηρεσίας», δήλωσε ο Jonathan Woo, ανώτερος αναλυτής έρευνας στην Phillip Securities Research.
Σύμφωνα με το DataReportal, η Ινδονησία και η Βραζιλία αποτελούν τη δεύτερη και τρίτη μεγαλύτερη αγορά του TikTok, πίσω από τις ΗΠΑ, με 113 εκατομμύρια και 84,1 εκατ. ενεργούς χρήστες αντίστοιχα ηλικίας 18 ετών και άνω. Εν τω μεταξύ, το Μεξικό είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του TikTok με 62,4 εκατ. χρήστες.
Εξάλλου, σύμφωνα με στοιχεία της MIDiA Research που κοινοποιήθηκαν στο CNBC, το TikTok είναι η δεύτερη πιο κοινή πηγή ανακάλυψης μουσικής για ηλικίες 16 έως 19 ετών, πίσω από το YouTube.
Στην έρευνα καταναλωτών του τέταρτου τριμήνου της MiDIA, το 48% των ερωτηθέντων είπε ότι το YouTube είναι ένα από τα κύρια μέρη για την ανακάλυψη μουσικής, ενώ το 41% ανέφερε το TikTok. Στην έρευνα συμμετείχαν 9.000 ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Σουηδία, τη Νότια Κορέα και τη Βραζιλία.