Η Apple και η Goldman Sach ανακοίνωσαν την Τετάρτη ότι ο νέος τους λογαριασμός ταμιευτηρίου υψηλής απόδοσης έχει φτάσει τα 10 δισ. σε καταθέσεις στις ΗΠΑ, μετά από τις εικασίες για το ότι οι δύο πλευρές μπορεί να οδεύουν σε ένα «διαζύγιο»
Από την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας τον Απρίλιο, το 97% των χρηστών έχουν επιλέξει να καταθέτουν στον λογαριασμό το Apple Daily Cash -ένα πρόγραμμα ανταμοιβής με επιστροφή μετρητών-, ανέφερε η κατασκευάστρια των iPhone σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη. Σύμφωνα με το Bloomberg, o αποταμιευτικός λογαριασμός είναι ενσωματωμένος στην εφαρμογή Wallet στα iPhone και επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν χρήματα μέσα και έξω όπως ένας παραδοσιακός λογαριασμός, αποδίδοντας τόκο 4,15%.
Οι φήμες και το ιστορικό
Σημειώνεται πως δημοσίευμα της Wall Street Journal τον Ιούνιο σημείωνε πως η Goldman Sachs εξετάζει το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τη συνεργασία με την Apple. Η WSJ ανέφερε ότι η τράπεζα βρισκόταν σε συζητήσεις με την American Express για την ανάληψη της πιστωτικής κάρτας της Apple και άλλων υπηρεσιών που οι εταιρείες προσφέρουν από κοινού.
Η Apple αντιμετώπισε επίσης κάποιες δυσκολίες κατά την ανάπτυξη του λογαριασμού ταμιευτηρίου. Ορισμένοι χρήστες παραπονέθηκαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν εύκολα ανάληψη μετρητών, με καθυστερήσεις που έφταναν μέχρι και μέρες. Ο διευθύνων σύμβουλος, Τιμ Κουκ, δήλωσε σε συνέντευξή του τον Ιούνιο ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από ένα σύστημα ασφαλείας που έχει σχεδιαστεί για την πρόληψη της απάτης.
Γενικότερα, η Goldman Sachs δυσκολεύτηκε να βγάλει χρήματα από τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες για τους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένης της Apple Card, μιας προσφοράς πιστωτικής κάρτας που λειτουργεί με τον νέο αποταμιευτικό λογαριασμό. Οι απώλειες, καθώς και οι καθυστερήσεις και οι τεχνικοί αγώνες, έχουν τροφοδοτήσει τις εικασίες σχετικά με την πιθανή διάσπαση.
Στη δήλωση της Τετάρτης, τα στελέχη τόσο της Apple όσο και της Goldman προσέφεραν μια πιο φωτεινή εικόνα. Η Τζένιφερ Μπέιλι, κορυφαίο στέλεχος της Apple για τα χρηματοοικονομικά προϊόντα, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι «ενθουσιασμένη με την εξαιρετική υποδοχή από τους νέους και τους υπάρχοντες πελάτες»
Η Λιζ Μάρτιν, επικεφαλής των εταιρικών συνεργασιών της Goldman, δήλωσε ότι η τράπεζα συνεχίζει να «παρέχει απρόσκοπτα, πολύτιμα προϊόντα στους πελάτες της Apple Card, με κοινή εστίαση στη δημιουργία μιας κορυφαίας εμπειρίας πελάτη που βοηθά τους καταναλωτές να έχουν μια πιο υγιή οικονομική ζωή».
Σημειώνεται πως από την έναρξη λειτουργίας της το 2019, η Apple Card παρέμεινε αποκλειστικά για τους χρήστες στις ΗΠΑ.