Η Under Armour ανακοίνωσε κέρδη που εξέπλησσαν τους αναλυτές για τη χρήση του α' οικονομικού τριμήνου, με την κάμψη των πιέσεων στο κόστος και την ώθηση από τις εκπτωτικές ενέργειες να στρέφουν τους καταναλωτές στα προϊόντα της αμερικανικής εταιρείας αθλητικής ένδυσης.
Σύμφωνα με το Reuters, τα κέρδη ανά μετοχή έφτασα τα 2 σεντ έναντι εκτίμησης των αναλυτών που συμμετείχαν σε έρευνα του Refinitiv για ζημίες σε σεντ ανά μετοχή.
Τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 1,32 δισ. δολάρια έναντι 1,35 δισ. δολαρίων στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2022 ενώ οι αναλυτές ανέμεναν έσοδα 1,2 δισ. δολαρίων.
Τα μικτά περιθώρια κέρδους μειώθηκαν κατά 60 μονάδες βάσης στο 46,1% το τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Ωστόσο, τα συνολικά έξοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 1% σε 587 εκατ. δολάρια, καθώς ορισμένα έξοδα, όπως εκείνα που σχετίζονται με τις μεταφορές, υποχώρησαν.
Οι πωλήσεις της Under Armour στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού αυξήθηκαν κατά 14,5% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις στη αγορά της Βόρειας Αμερικής υποχώρησαν κατά 9,1%.
Μετά από τις ανακοινώσεις, η μετοχή της Under Armour σημείωνε κέρδη πάνω από 5% πριν από το άνοιγμα της συνεδρίασης στην Wall Street.