Η GameStop την Τετάρτη κέρδισε τις εκτιμήσεις της Wall Street για τριμηνιαία έσοδα και σημείωσε μικρότερες από τις αναμενόμενες ζημίες, ενισχυμένη από την έντονη ζήτηση για βιντεοπαιχνίδια, συλλεκτικά είδη και κονσόλες.
Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άλμα σχεδόν 10% στις συναλλαγές μετά το καμπανάκι της Wall Street καθώς τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι προσπάθειες για την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της απέδωσαν καρπούς.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος και μεγαλύτερος μέτοχος Ράιαν Κοέν οδήγησε το GameStop προς ένα μοντέλο που εστιάζει στο διαδίκτυο, καθώς η αλυσίδα, που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα φυσικά καταστήματα, προσπαθεί να ανακάμψει από την πρόσφατη πτώση των πωλήσεων.
Οι πωλήσεις λογισμικού και συλλεκτικών αντικειμένων συνέβαλαν στο 49% περίπου των συνολικών εσόδων το δεύτερο τρίμηνο.
Τα έσοδα αυξήθηκαν περίπου 2% στα 1,16 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2ο τρίμηνο που έληξε στις 29 Ιουλίου, όπως ανέφερε η GameStop, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 1,14 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τρεις αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της LSEG.
Η αύξηση των εσόδων οφειλόταν κυρίως σε μια «σημαντική κυκλοφορία λογισμικού», καθώς και στις αυξημένες πωλήσεις νέων παιχνιδιών.