Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων τελευταίων δεκαετιών, η βιομηχανία της ομορφιάς έχει αλλάξει δραματικά καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα κοινωνικά δίκτυα έχουν βοηθήσει τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, ενώ ολοένα και περισσότεροι άνδρες χρησιμοποιούν προϊόντα καλλωπισμού, με τον CEO της L’Oréal, Νικολά Ιερόνιμους, να προβλέπει πως η εν λόγω βιομηχανία θα φτάσει τα 400 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030, από 270 δισεκατομμύρια ευρώ σήμερα.
Σύμφωνα με το Bloomberg, θεωρεί ότι η ανάπτυξη θα προέλθει από την άνοδο των μεσαίων τάξεων, καθώς και από τους ανθρώπους που επιθυμούν ακριβά προϊόντα υψηλής ποιότητας. «Δοκιμάζω τα προϊόντα μου, δοκιμάζω τον ανταγωνισμό, απλώς για να είμαι σίγουρος ότι έχουμε τα καλύτερα. Μερικές φορές βλέπουμε ένα ενδιαφέρον ανταγωνιστικό προϊόν και καλούμαστε να δώσουμε τη δική μας απάντηση», υπογράμμισε.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Είδη πολυτελείας η πίτσα και ο κόκορας κρασάτος
Η μεγαλύτερη μεταμόρφωση που συμβαίνει στoν κλάδο ομορφιάς είναι αυτό που αποκαλείται beauty tech. Η βοήθεια της τεχνολογίας για την ενίσχυση της απόδοσης των προϊόντων ομορφιάς, είτε μέσω διάγνωσης είτε μέσω ακόμη και εξατομικευμένων προϊόντων ομορφιάς προσαρμοσμένων στα μέτρα του κάθε καταναλωτή. «Και αυτό είναι πιθανώς το μέλλον της ομορφιάς», υποστηρίζει ο Ιερόνιμους.
«Έχουμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα βιωσιμότητας που ονομάζεται “For the Future”, το οποίο στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός μας κατά 50% έως το 2030. Αυτό περιλαμβάνει τη μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τη μείωση της κατανάλωσης νερού και τη χρήση βιώσιμων συσκευασιών», τόνισε ενώ η εταιρεία επενδύει σε νέες τεχνολογίες για τη μείωση του κόστους των προϊόντων της.
Οι νεότερες γενιές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στη βιωσιμότητα. Αναζητούν μάρκες που είναι πιο πράσινες, υποστηρίζει ο ισχυρός άνδρας της L'Oreal και εξηγεί: «Αρχίσαμε να ασχολούμαστε με θέματα βιωσιμότητας στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Αυτό μας οδήγησε στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90%, ενώ παράλληλα αυξήσαμε την παραγωγή μας κατά 45%. Έτσι, καταφέραμε πραγματικά να αποσυνδέσουμε τις εκπομπές CO2 από την ανάπτυξη. Δελεάζουμε τους προμηθευτές μας – οι οποίοι πρέπει να κάνουν το δικό τους μετασχηματισμό σε θέματα βιωσιμότητας, να το κάνουν το συντομότερο δυνατό».
Παράλληλα, εμφανίζεται αισιόδοξος ως προς το μέλλον του κολοσσού προϊόντων ομορφιάς: «Ο ρόλος μου είναι φυσικά να αναπτύξω την επιχείρηση, αλλά πρόκειται για μια κληρονομιά. Είμαι ο έκτος διευθύνων σύμβουλος σε 114 χρόνια και στόχος μου είναι να αφήσω την εταιρεία σε ακόμη καλύτερη κατάσταση από ό,τι ήταν. Πριν από μερικά χρόνια, το να είσαι Διευθύνων Σύμβουλος σήμαινε να νικάς τους άλλους, να κερδίζεις το παιχνίδι απέναντι στους άλλους. Πρέπει ακόμα να κερδίσουμε, αλλά και να συνεργαζόμαστε όλο και περισσότερο. Μου αρέσει η ιδέα ότι μερικές φορές παίρνω το κινητό μου και τηλεφωνώ στον Διευθύνοντα Σύμβουλο ενός ή δύο ανταγωνιστών μας για να συνεργαστούμε ώστε να προσφέρουμε λύσεις» ανέφερε καταληκτικά.