Μέχρι σήμερα η καλή του φήμη και η μεγάλη επισκεψιμότητα στα καταστήματα του, βασιζόταν μόνο στην ικανοποίηση των πελατών του.
Ο λόγος για την αλυσίδα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης, που δεν έχει κάνει ποτέ διαφήμιση στην τηλεόραση και που ποτέ δεν προβάλλει τις προσφορές της στα έντυπα. Δεν μοιράζει φυλλάδια, ούτε μπήκε ποτέ στο παιχνίδι των κουπονιών με εφημερίδες. Δεν έχει εταιρική σελίδα στο Internet και φυσικά δεν ξέρουν τι θα πει Facebook και Twitter. Και τέλος, δεν ανοίγουν τα καταστήματα τους τις Κυριακές όταν το επιτρέπει ο νόμος.
Η οικογένεια Σκλαβενίτη που βρίσκεται στο επίκεντρο του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος στην χώρα μας, ετοιμάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, για πρώτη φορά στην ιστορία της να κάνει άνοιγμα στην διαφημιστική αγορά.
Ο λόγος; Το επικείμενο deal απόκτησης της Μαρινόπουλος που θα την «βρει» με ένα δίκτυο 650 καταστημάτων σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας και όχι μόνο στην Αθήνα, που έχει μέχρι τώρα παρουσία η αλυσίδα.
Η μεγάλη αυτή αλλαγή για την Σκλαβενίτης αλλά και το στοίχημα που καλέιται να κερδίσει μετά την απόκτηση της Μαρινόπουλος, κρίθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει χωρίς ένα γερό «μπάσιμο» στην διαφημιστική αγορά, προκειμένου να γίνει γνωστή και εκτός Αθήνας.
Αν και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό ο τρόπος που θα πραγματοποιηθεί η είσοδος της αλυσίδας στο κομμάτι της διαφήμισης, εντούτοις στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι θα είναι δυναμική και α χρησιμοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα κανάλια.
Κατά τα λοιπά, η Σκλαβενίτης βρίσκεται εν αναμονή έγκρισης του deal απόκτησης της Μαρινόπουλος από το Πρωτοδικείο Αθηνών, το οποίο και αναμένεται να δώσει το πράσινο φως εντός των επόμενων ημερών.