Χάκερς που διείσδυσαν στο σύστημα υποστήριξης πελατών της αμερικανικής Okta, έκλεψαν δεδομένα από όλους τους πελάτες, σύμφωνα με επιστολή που έστειλε η εταιρεία στους πελάτες της, σε μία πολύ μεγαλύτερης έκτασης παραβίαση από αυτή που αρχικά είχε εκτιμήσει.
Πλέον, οι πελάτες αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο κυβερνοεπιθέσεων ή απόπειρες phishing.
Eκπρόσωπος της Okta δήλωσε στο CNBC πως οι πελάτες στο περιβάλλον της κυβέρνησης ή του Υπουργείου Άμυνας, δεν επηρεάστηκαν από την εισβολή.
«Συνεργαζόμαστε με μία εταιρεία ψηφιακής εγκληματολογίας για να υποστηρίξουμε την έρευνά μας και θα μοιραστούμε την έκθεση με τους πελάτες μετά την ολοκλήρωσή της. Επιπρόσθετα, θα ενημερώσουμε ξεχωριστά πελάτες που τα στοιχεία τους έχουν παραβιαστεί», ανέφερε ο εκπρόσωπος στο CNBC.
Η Okta παρέχει υπηρεσίες επαλήθευσης ταυτότητας σε χιλιάδες μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Αυτό την καθιστά υψηλό στόχο για τους χάκερς, που μπορούν να εκμεταλλευτούν ευπάθειες στα λειτουργικά συστήματά της για να αποκτήσουν πρόσβαση σε έναν σωρό άλλους στόχους.
Αρχικά η Okta είχε ανακοινώσει πως οι χάκερς είχαν παραβιάσει μόνο το σύστημα υποστήριξης πελατών της εταιρείας, με μόλις 130 άτομα να έχουν επηρεαστεί.
Η είδηση έριξε την μετοχή της εταιρείας κατά 11%, «σβήνοντας» από την κεφαλαιοποίηση της 2 δισ. δολάρια.