Ανάμεικτες εντυπώσεις προκάλεσαν τα αποτελέσματα της McDonald's την Δευτέρα, καθώς η αναταραχή στη Μέση Ανατολή επηρέασε τις πωλήσεις της σε αυτές τις αγορές.
Στα κέρδη ανά μετοχή ανακοίνωσε 2,95 δολάρια προσαρμοσμένα έναντι 2,82 δολαρίων αναμενόμενα με έσοδα 6,41 δισ. δολαρίων έναντι 6,45 δισ. δολαρίων αναμενόμενα.
Ο γίγαντας του γρήγορου φαγητού ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 2,04 δισ. δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο, ή 2,80 δολάρια ανά μετοχή, από 1,9 δισ. δολάρια ή 2,59 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 8% στα 6,41 δισ. δολάρια.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της αλυσίδας σε καταστήματα που λειτουργούν έναν χρόνο και πλέον αυξήθηκαν κατά 3,4% το τρίμηνο, υπολειπόμενες των εκτιμήσεων του StreetAccount για 4,7%, καθώς τα μεγέθη της στη Μέση Ανατολή συμπιέστηκαν.
Όλες οι άλλες αγορές του κλάδου, όπως η Κίνα και η Ιαπωνία, ανέφεραν θετική αύξηση των same store sales για το τρίμηνο.
Στις ΗΠΑ αυξήθηκαν 4,3%, περίπου σύμφωνα με τις προσδοκίες, βοηθούμενες από τις αυξήσεις των τιμών του μενού. Η εταιρεία πιστώνει επίσης την αποτελεσματική ανάπτυξη μάρκετινγκ και ψηφιακών πωλήσεων.
Το τμήμα διεθνών αγορών της εταιρείας, που περιλαμβάνει τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Γερμανία, ανέφερε αύξηση same store sales κατά 4,4%, αντίθετα από τις εκτιμήσεις του StreetAccount για 5,1%. Ωστόσο, συρρικνώθηκαν στη Γαλλία.
Για το 2024, η McDonald's επανέλαβε το guidance της από τον Δεκέμβριο ότι τα νέα εστιατόρια θα αυξήσουν την αύξηση των πωλήσεών της σε όλο το σύστημα κατά σχεδόν 2%, εξαιρουμένων των αλλαγών νομισμάτων. Η αλυσίδα σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερες από 2.100 νέα καταστήματα φέτος ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για να επιταχύνει την επέκτασή της και να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες.
Η εταιρεία είπε επίσης ότι θα δαπανήσει μεταξύ 2,5 και 2,7 δισ. δολαρίων φέτος σε κεφαλαιουχικές δαπάνες. Περισσότερα από τα μισά από αυτά τα χρήματα θα διατεθούν για το άνοιγμα νέων εστιατορίων στις ΗΠΑ και στις διεθνείς αγορές τους.