Paramount Global: 800 απολύσεις παρά το ρεκόρ τηλεθέασης του Super Bowl

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Paramount Global: 800 απολύσεις παρά το ρεκόρ τηλεθέασης του Super Bowl
Την απόλυση εκατοντάδων ανθρώπων ανακοίνωσε η Paramount Global, μία ημέρα αφότου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το CBS είχε ρεκόρ τηλεθέασης στο Super Bowl, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος Bob Bakish σε ενημερωτικό σημείωμα προς τους υπαλλήλους.

Την απόλυση εκατοντάδων ανθρώπων ανακοίνωσε η Paramount Global, μία ημέρα αφότου η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το CBS είχε ρεκόρ τηλεθέασης στο Super Bowl, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος Bob Bakish σε ενημερωτικό σημείωμα προς τους υπαλλήλους.

Η Paramount ανακοίνωσε ότι θα απολύσει περίπου 800 άτομα, δηλαδή περίπου το 3% του εργατικού δυναμικού της. Στο κλείσιμο του 2022 η Paramount Global απασχολούσε περίπου 24.500 υπαλλήλους πλήρους και μερικής απασχόλησης.

«Η προσαρμογή αυτή θα μας βοηθήσει να εκτελέσουμε το στρατηγικό μας όραμα για το επόμενο έτος - και πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε πολλά στοιχεία για να είμαστε ενθουσιασμένοι», σημείωσε ο Bakish στο σημείωμα.

Κάτω από την ομπρέλα της Paramount Global λειτουργούν το CBS, η Paramount Pictures, η Pluto TV, η Paramount+ όπως και αρκετά καλωδιακά δίκτυα, όπως το Nickelodeon, το BET και η Comedy Central.

Οι περικοπές θέσεων εργασίας αποφασίζονται μια εποχή που η εταιρεία εξετάζει επιλογές συγχώνευσης και εξαγοράς. Ήδη η Paramount Global έχει πραγματοποιήσει συνομιλίες με την Skydance Media και την Warner Bros. Discovery τους τελευταίους μήνες, όπως έχει ήδη αναφέρει το CNBC.

Η υπηρεσία streaming Paramount+ είναι μια υπηρεσία που προκαλεί αιμορραγία στην εταιρία, καθώς εξακολουθεί και χάνει χρήματα κάθε τρίμηνο. Το τρίτο τρίμηνο η πλατφόρμα ανακοίνωσε απώλειες 238 εκατομμυρίων δολαρίων.

Εκρηκτικό Super Bowl

Από την άλλη πλευρά το Super Bowl LVIII στο CBS ήταν η τηλεοπτική εκπομπή με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία, καθώς εκτιμάται ότι το παρακολούθησαν 123,4 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλες τις πλατφόρμες. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Guideline, το CBS χρέωσε κατά μέσο όρο 6,5 εκατομμύρια δολάρια για κάθε διαφήμιση 30 δευτερολέπτων για το Super Bowl.

Το δίκτυο κέρδισε δεκάδες εκατομμύρια σε πρόσθετα έσοδα επειδή ο αγώνας μεταξύ των Kansas City Chiefs και των San Francisco 49ers οδηγήθηκε στην παράταση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Προσφορά 14,3 δισ. δολαρίων για εξαγορά της Paramount Global από τον μεγιστάνα των μίντια, Μπάιρον Άλεν

Hasbro: Απογοήτευσαν οι πωλήσεις στο δ' τρίμηνο - «Βουτιά» 13% για τη μετοχή

ΗΠΑ: Οι μισοί Αμερικανοί πιστεύουν ότι ο Μπάιντεν έλαβε ειδική μεταχείριση από τους ομοσπονδιακούς εισαγγελείς

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider