Σε τάξη φαίνεται να μπαίνουν τα προβλήματα που αντιμετώπισε τον τελευταίο χρόνο τα Παγωτά Δωδώνη στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας εισήλθαν οι Γερμανοί της Deutsche Bank καθώς επενδυτικό κεφάλαιο που χρηματοδοτούν από κοινού με την Goldman Sachs απέκτησαν θυγατρική της Εθνικής, την NBGI Private Equity η οποία με την σειρά της μέσω του Southeastern fund είχε εξαγοράσει το 2007, το 90% της Παγωτά Δωδώνη.
Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία είναι πολλά όπως φαίνεται και από τις οικονομικές καταστάσεις του 2015.
Πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας υποχώρησε κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 10 εκατ. ευρώ διαμορφούμενος στα 9,314 εκατ. ευρώ όταν το 2014 ήταν 10,249 εκατ. ευρώ και το 2012 11,367 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων διαμορφώθηκαν σε ζημιές 1,621 εκατ. ευρώ από ζημιές 1,056 εκατ. ευρώ το 2014, έναντι κερδών 779.135 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2012, ενώ οι ζημιές μετά από φόρους διευρύνθηκαν στα 3,231 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,274 εκατ. ευρώ το 2014 και κερδών 319.681 ευρώ το 2012.
Με τις βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις της να έχουν διαμορφωθεί στις 21/12/2015 στα 8,422 εκατ. ευρώ από 6,763 εκατ. ευρώ το 2014 και το σύνολο των υποχρεώσεών της να ανέρχεται στα 28,585 εκατ. ευρώ από 26,9 εκατ. ευρώ το 2014.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στα πρόσθετα στοιχεία που συνοδεύουν τον ισολογισμό αναφέρεται ότι «η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τα τραπεζικά ιδρύματα για αναδιάρθρωση του τραπεζικού της δανεισμού έτσι ώστε να καταστούν βιώσιμα και εξυπηρετίσιμα. Σε περίπτωση μη εξεύρεσης αμοιβαίας λύσης τότε υπάρχει σημαντική αβεβαιότητα για την ομαλή και απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας της εταιρείας».
Στόχος των νέων επενδυτών της Δωδώνης είναι να θέσουν εκ νέου σε κερδοφόρα πορεία την εταιρεία η οποία φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με πληροφορίες η Δωδώνη ετοιμάζεται μέσα στις επόμενες ημέρες να θέσει σε εφαρμογή ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε πέντε καταστήματα της (μεταξύ αυτών Ηλιούπολη, Ελληνικό και Αγία Παρασκευή), που θα αφορά την προσθήκη και νέων προϊόντων, όπως σοκολάτες, σοκολατάκια κλπ) στο πρότυπο των καταστημάτων Leonidas.
Αν η προσθήκη των νέων προϊόντων αποδώσει τα αναμενόμενα, τότε αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλα καταστήματα της αλυσίδας.
Από την διεύρυνση του προϊόντικού μείγματος, τα στελέχη της αλυσίδας εκτιμάται ότι θα πετύχουν αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς η ανάγκη για ανανέωση στα καταστήματα είχε γίνει επιτακτική τα τελευταία χρόνια.