Unilever: Αναβαθμίζει το guidance - Σε τροχιά ολοκλήρωσης η απόσχιση της Ben & Jerry’s

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Unilever: Αναβαθμίζει το guidance - Σε τροχιά ολοκλήρωσης η απόσχιση της Ben & Jerry’s
Σε αύξηση των εκτιμήσεών της για τα περιθώρια κέρδους στο σύνολο του έτους, προχώρησε η Unilever, εκτιμώντας πως η απόσχιση του κλάδου του παγωτού θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2025.

Σε αύξηση των εκτιμήσεών της για τα περιθώρια κέρδους στο σύνολο του έτους, προχώρησε η Unilever, εκτιμώντας πως η απόσχιση του κλάδου του παγωτού θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2025.

Συγκεκριμένα, το λειτουργικό περιθώριο κέρδους του αγγλο-ολλανδικού ομίλου καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε σε σχεδόν 20% κατά το α' εξάμηνο, έναντι 18% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία αναμένει πλέον λειτουργικό περιθώριο τουλάχιστον 18% για το σύνολο του έτους, ενώ προηγουμένως είχε προβλέψει μόνο μια «μέτρια βελτίωση» από το περσινό 16,7%.

Παράλληλα, η Unilever επανέλαβε το guidance για οργανική αύξηση των πωλήσεων μεταξύ 3% και 5% για το έτος.

Μετά την ανακοίνωση, η μετοχή της βρέθηκε να ενισχύεται σχεδόν 7%, ενώ πλέον καταγράφει κέρδη 5%. Συνολικά, η μετοχή έχει σημειώσει άνοδο περίπου 11% τους τελευταίους 12 μήνες.

Το πρώτο εξάμηνο, η βρετανική εταιρεία, στην οποία υπάγονται μάρκες όπως οι Dove, Axe, Hellmann's, Knorr, Domestos, Marmite και Vaseline, κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων σε όλους τους τομείς. Ο τομέας ομορφιάς και ευεξίας αναπτύχθηκε κατά 7,1%, ενώ τα παγωτά μόλις 0,6%.

Τον Μάρτιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα αποσχίσει τη μονάδα παγωτού, η οποία περιλαμβάνει τα Ben & Jerry's και Magnum, σε μια προσπάθεια να επικεντρώσει τις δραστηριότητές της στους τομείς ομορφιάς και ευεξίας, προσωπικής φροντίδας, οικιακής φροντίδας και διατροφής. Η απόσχιση αυτή υπολογίζεται ότι θα καταργήσει 7.500 θέσεις εργασίας παγκοσμίως.

Ο Hein Schumacher, Διευθύνων Σύμβουλος της Unilever, δήλωσε ότι ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε τα τελευταία τρία τρίμηνα, με τους καταναλωτές να αγοράζουν με συχνότητα πληθώρα επώνυμων brands της εταιρείας, όπως τη μαγιονέζα Hellmann's και τους κύβους ζωμού Knorr. Η αύξηση των πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο, ωστόσο, μετριάστηκε από την πτώση των τιμών στην Ινδία και το μποϊκοτάρισμα των δυτικών μαρκών από τους Ινδονήσιους αγοραστές λόγω του πολέμου στη Γάζα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Kering: Απότομη μείωση στα κέρδη β' τριμήνου - Σε χαμηλό 7ετίας η μετοχή

Pwc: Στα 2,8 τρισ. δολ. τα έσοδα παγκοσμίως σε ψυχαγωγία και ΜΜΕ

gazzetta
gazzetta reader insider insider