Lego: Άλμα εσόδων κατά 13% το α' εξάμηνο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Lego: Άλμα εσόδων κατά 13% το α' εξάμηνο
Άλμα 13% των εσόδων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σημείωσε η Lego, φτάνοντας περίπου τα 4,65 δισ. δολάρια, όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη. 

Άλμα 13% των εσόδων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σημείωσε η Lego, φτάνοντας περίπου τα 4,65 δισ. δολάρια, όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη. Παρά την πτώση των πωλήσεων που σημειώθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2024 στη βιομηχανία των παιχνιδιών ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού, η Lego συνεχίζει να έχει ρόλο οδηγού και να κατακτά μερίδια της αγοράς.

Ο Νιλς Κρίστιανσεν, Διευθύνων Σύμβουλος της δανέζικης εταιρείας παιχνιδιών, δήλωσε στο CNBC ότι η εταιρεία έχει αποκτήσει ισχύ σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, ειδικά με τα Lego Icons και Lego Creator, καθώς και μέσω της συνεργασίας της με το Fortnite της Epic Games. Πέρυσι, η Lego είδε μια τάση των καταναλωτών να καταφεύγουν σε value for money επιλογές, ενώ φέτος ο όγκος είναι αυξημένος, όπως δήλωσε ο CEO.

Ο ανταγωνισμός

Στο μεταξύ, η αντίπαλη Mattel είδε τις καθαρές πωλήσεις να μειώνονται κατά 1% το πρώτο εξάμηνο του 2024, ενώ η Hasbro ανέφερε ότι τα καθαρά έσοδά της μειώθηκαν κατά 21% μεταξύ Ιανουαρίου και τέλους Ιουνίου. Η Lego συνέχισε να βασίζεται στο μοντέλο ανάπτυξης της εποχής της πανδημίας με μια ποικίλη σειρά προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες.

Εκτός από τα σετ που συνδέονται με δημοφιλή franchises όπως ο Harry Potter και ο Star Wars, η Lego διαθέτει επίσης καινοτόμες επιλογές σχεδιασμού για τους καταναλωτές, ώστε να κατασκευάζουν λουλούδια και παχύφυτα, διάσημα έργα τέχνης και ζώα. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και την Ευρώπη παραμένουν ισχυρές, σημείωσε ο Κρίστιανσεν, ενώ οι πωλήσεις στην Κίνα είναι αμετάβλητες, αναφέροντας ότι οι καταναλωτές στην περιοχή ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για μεγαλύτερα είδη και η συχνότητα των αγορών τους είναι μειωμένη.

Η επέκταση στην Κίνα

Ωστόσο, η Lego δεν εγκαταλείπει την επέκταση στην Κίνα. Ο Κρίστιανσεν δήλωσε ότι εξακολουθεί να υπάρχει «μακροπρόθεσμη δυναμική» στην περιοχή. Από τα 40 καταστήματα Lego που άνοιξαν το πρώτο τρίμηνο, τα 20 ήταν στην Κίνα. Ομοίως, από τα 60 προγραμματισμένα ανοίγματα για το δεύτερο εξάμηνο του έτους, τα 20 προορίζονται για την Κίνα. Ο Κρίστιανσεν αναφέρθηκε επίσης στις προσπάθειες της Lego για βιωσιμότητα. Μέχρι στιγμής φέτος, η εταιρεία έχει σχεδόν διπλασιάσει την ποσότητα των ανανεώσιμων και ανακυκλώσιμων υλικών που χρησιμοποιεί στα τουβλάκια της σε σύγκριση με το σύνολο του έτους 2023.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

EY: Υποτονική η δραστηριότητα συγχωνεύσεων και εξαγορών στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη το α΄τρίμηνο

Πτώση στα crypto: Κάτω από τα 59.000 δολάρια το Bitcoin

Ο Τραμπ «κατέληξε σε συμφωνία» με Χάρις για ντιμπέιτ στις 10 Σεπτεμβρίου

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider