Δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στις εκτιμήσεις των αναλυτών τα έσοδα της Paramount για το γ' τρίμηνο καθώς η έλλειψη μεγάλων κινηματογραφικών επιτυχιών αντιστάθμισε την καλύτερη από το αναμενόμενη επίδοση της συνδρομητικής της υπηρεσίας έπειτα από την επιστροφή του NFL.
Τα έσοδα από τα τηλεοπτικά κανάλια της Paramount που περιλαμβάνουν το CBS και το MTV μειώθηκαν κατά 6% αυτό το διάστημα λόγω των περιορισμένων διαφημιστικών δαπανών , της πτώσης σε συνδρομητές και της απουσίας συνδρομητικών εκδηλώσεων πυγμαχίας.
Επικρατεί μία τάση οι καταναλωτές να ακυρώνουν τις συνδρομές καλωδιακής τηλεόρασης έναντι πλατφορμών streaming, διαταράσσοντας τις παραδοσιακές ισορροπίες για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που εξακολουθούν να αγωνίζονται να βελτιώσουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες τους.
Το Paramount+, η streaming πλατφόρμα της εταιρείας, ενισχύθηκε με 3,5 εκατ. συνδρομητές το γ' τρίμηνο, ενώ το προηγούμενο είχε χάσει 2,8 εκατ. συνδρομητές. Η Visible Alpha ανέμενε ότι θα προστεθούν 2,46 εκατ. συνδρομητές.
Τον Ιούλιο, η Paramount με τη Skydance κατέληξαν σε συμφωνία συγχώνευσης και έδωσαν τα χέρια ο έπειτα από μήνες διαπραγματεύσεων. Σύμφωνα με δήλωση της Paramount την Παρασκευή, η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους.