«Ζωντανό» είναι το ενδιαφέρον της Σκλαβενίτης για τη Μαρινόπουλος παρά την καθυστέρηση της έκδοσης της απόφασης.
Αυτό επισημαίνουν στο insider.gr κύκλοι της οικογένειας της αλυσίδας σουπερμάρκετ, διαψεύδοντας τις σχετικές φήμες περί ύπαρξης δεύτερων σκέψεων για την εξαγορά του Μαρινόπουλου και υπαναχώρηση από την αρχική συμφωνία.
Μάλιστα όπως έσπευσαν να μας διευκρινίσουν η Σκλαβενίτης έχει αυξήσει το τελευταίο διάστημα με δική της πρωτοβουλία τον αριθμό των καταστημάτων της Μαρινόπουλος που τροφοδοτεί με προϊόντα, αναλαμβάνοντας και το σχετικό ρίσκο.
Έτσι πέρα από τα 69 καταστήματα Μαρινόπουλος που μέχρι πρώτινος εφοδίαζε η Σκλαβενίτης, άλλα 31 προστέθηκαν, ανεβάζοντας τον αριθμό στα 100.
Μάλιστα όλο το προηγούμενο διάστημα τα μέλη της οικογένειας κατάρτιζαν το business plan της επόμενης μέρας εξετάζοντας τρόπους αντιμετώπισης της επιβάρυνσης του κεφαλαιακού κόστους την οποία έχει προκαλέσει η καθυστέρηση έκδοσης της δικαστικής απόφασης.
Παράλληλα πληροφορίες αναφέρουν ότι η Σκλαβενίτης έχει ήδη φτιάξει ταμπέλες με την επωνυμία της προκειμένου τις αναρτήσει τουλάχιστον στα πιο μεγάλα καταστήματα Μαρινόπουλου.
Τέλος, η οικογένεια Σκλαβενίτη ετοιμάζεται για πρώτη φορά στην ιστορία της να κάνει άνοιγμα στην διαφημιστική αγορά.
Και αυτό γιατί η επόμενη μέρα θα την «βρει» με ένα δίκτυο 650 καταστημάτων σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας και όχι μόνο στην Αθήνα, που έχει μέχρι τώρα παρουσία η αλυσίδα.
Η μεγάλη αυτή αλλαγή για την Σκλαβενίτης κρίθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει χωρίς ένα γερό «μπάσιμο» στην διαφημιστική αγορά, προκειμένου να γίνει γνωστή και εκτός Αθήνας.
Αν και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό ο τρόπος που θα πραγματοποιηθεί η είσοδος της αλυσίδας στο κομμάτι της διαφήμισης, εντούτοις στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι θα είναι δυναμική και α χρησιμοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα κανάλια.