Electrolux: Σχέδια για διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης και ενίσχυση παρουσίας στην ελληνική αγορά

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Electrolux: Σχέδια για διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης και ενίσχυση παρουσίας στην ελληνική αγορά
Τα σχέδια ανάπτυξης στην ελληνική αγορά.

Στην ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά και σε τριπλασιασμό του μεριδίου της προσεχώς, ποντάρει η Electrolux, η δανέζικη εταιρεία που μετρά περισσότερο από έναν αιώνα ζωής. Παρότι μάλιστα αποχωρίζεται σταδιακά τον brand Zanussi, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται δυναμικά εντός ελληνικών συνόρων, τόσο μέσω της AEG όσο και μέσω του ομώνυμου της brand.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν τα στελέχη της σε δημοσιογραφικό γεύμα που πραγματοποιήθηκε χθες, η Electrolux εγκαινιάζει αυτή την περίοδο μία νέα σελίδα στην εγχώρια επιχειρηματική της δραστηριότητα. Στόχο έχει δε να διευρύνει τα μερίδια αγοράς της, να ενισχύσει την παρουσία της στο δίκτυο των retailers αλλά και να κατακτήσει την αγορά των premium συσκευών, η οποία αποδεικνύεται «πολύφερνη νύφη» για όλο και περισσότερους κατασκευαστές ηλεκτρικών συσκευών, δεδομένων των υψηλών περιθωρίων κέρδους αλλά και του έντονου ανταγωνισμού από την ασιατική αγορά.

Τα σχέδια ανάπτυξης στην ελληνική αγορά

«Η Electrolux μετρά περισσότερα από 100 χρόνια ζωής και όραμά της είναι να παραμείνει ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών» ανέφερε ο Damir Madarevic, Head of Commercial Adriatics & Greece Commercial Area South East. Επισήμανε δε ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο η Electrolux διαθέτει ισχυρό μερίδιο αγοράς της τάξης του 15%, το οποίο φιλοδοξεί να κατακτήσει και στην Ελλάδα, τριπλασιάζοντας επί της ουσίας τις επιδόσεις. ( σ.σ. σήμερα το μερίδιό της ανέρχεται στο 5% της ελληνικής αγοράς).

Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί μέσω του εμπλουτισμού των συνεργασιών της, μέσω της νέας σειράς συσκευών που θα λανσάρει και στην Ελλάδα από το νέο έτος αλλά και μέσω της πιο συντεταγμένης προβολής των καινοτόμων προϊόντων της στο κοινό.

Να θυμίσουμε ότι μέχρι πρόσφατα η εταιρεία διατηρούσε αποκλειστική συνεργασία με το δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας Κωτσόβολος, συνθήκη που άλλαξε το τρέχον έτος. Πλέον τα προϊόντα της θα φιλοξενούνται σε όλους τους μεγάλους retailers (σ.σ. Public, Πλαίσιο κ.ά.) αλλά και στους μικρότερους με τηνβοήθεια διανομέα. Παράλληλα μάλιστα, με στόχο την εξοικείωση των καταναλωτών με τα πλεονεκτήματα των συσκευών της, σχεδιάζει να δίνει την δυνατότητα hands on δοκιμών των συσκευών της σε κάποια σημεία πώλησης.

Όσο για τα νέα προϊόντα που αναμένεται να λανσάρει στην ελληνική αγορά, αυτά θα περιλαμβάνουν τόσο κουζίνες όσο και πλυντήρια, από τις νέες σειρές που θα παρουσιάσει διεθνώς και οι οποίες θα συνδυάζουν το σκανδιναβικό design με τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας, όπως η τεχνητή νοημοσύνη.

Ιστορία 100 και πλέον χρόνων

Να σημειώσουμε ότι η Electrolux μετρά περίπου 105 χρόνια ζωής. Ιδρυθείσα το 1019 από τον επιχειρηματία Axel Wenner Gren παρουσίασε την πρώτη ηλεκτρική σκούπα το 1921 ενώ σύστησε στο ευρύ κοινό το πρώτο ψυγείο το 1926. Στις αρχές του 1940 εγκανίασε την πρώτη κουζινομηχανή. Η συνέχεια περιλάμβανε πολυάριθμες εξαγορές – το 1962 εξαγόρασε την Elektro Helios, to 1984 τον ιταλό κατασκευαστή ηλεκτρικών συσκευών Zanussi ενώ το 1986 εξαγόρασε την τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών των ΗΠΑ, White Consolidated με τις επωνυμίες Frigidairre, Kelvinator, Westinghouse. Οκτώ χρόνια αργότερα εξαγοράζει την γερμανική AEG. Μετά κι από άλλες εξαγορές αλλά και λανσαρίσματα συσκευών που κέρδισαν το τίτλο των best seller, η Electrolux έφτασε να απασχολεί σήμερα 44.000 άτομα παγκοσμίως, να δραστηριοποιείται σε 120 αγορές και να τζιράρει 11,5 δισ. ευρώ. Ακόμα και σήμερα μάλιστα, σε αντίθεση με την ευρύτερη τάση, διατηρεί μεγάλο μέρος της παραγωγής των συσκευών της στην Ευρώπη - τα 14 από τα 20 εργοστάσιά της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Προ των πυλών το νομοσχέδιο για τα Airbnb – Οι «κόφτες» που έρχονται στη βραχυχρόνια μίσθωση

Παντελιάδης: Δεν φταίνε τα σούπερ μάρκετ για την ακρίβεια – Τα έκτακτα μέτρα δεν αφήνουν τις τιμές να πέσουν

Σκλαβενίτης: Στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης «ψάχνει» εξαγορές

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider