Ένα βήμα πιο κοντά στη συμφωνία βρίσκονται Μαρινόπουλος και Σκλαβενίτης, καθώς ξεπερνιούνται και τα τελευταία νομικά κωλύματα που έβαζαν εμπόδια στο deal.
Πληροφορίες, προερχόμενες από την πλευρά των νομικών συμβούλων της Μαρινόπουλος, τονίζουν ότι το νομικό θέμα (τριτανακοπών) που προέκυψε από την καθυστέρηση της απόφασης του Πρωτοδικείου της Αθήνας, θα «θεραπευθεί» με μία αίτηση ερμηνείας που θα κατατεθεί στο Πρωτοδικείο της Αθήνας την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017 με σκοπό να κυρώσει με νέα δικαστική απόφαση την διαλυτική αίρεση που περιλαμβάνονταν στην αρχική συμφωνία και είχε ως καταληκτική ημερομηνία την 14η Φεβρουαρίου.
Μέσω της αίτησης θεραπείας θα δοθεί οριστική λύση στην νομική εκκρεμότητα και το νερό θα μπει στο αυλάκι, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Την ίδια ώρα πάντως συνεχίζονται οι συζητήσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών προκειμένου να βρεθεί λύση στο θέμα του χρηματοδοτικού κενού που προέκυψε λόγω της καθυστέρησης της απόφασης.
Όλες οι πλευρές εξετάζουν τους τρόπους ανεύρεσης επιπλέον κεφαλαίων που θα καλύψουν τας λειτουργικά έξοδα της Μαρινόπουλος, αφού η ενδιάμεση χρηματοδότηση, ύψους 80 εκατ. ευρώ, έχει εξαντληθεί από τα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου.
Εν αναμονή βρισκόμαστε και την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού της συμφωνίας εξαγοράς του Μαρινόπουλου από το Σκλαβενίτη, μετά και την θετική εισήγηση της ανεξάρτητης Αρχής.
Στο πλαίσιο αυτής ζητείται η εκποίηση 22 καταστημάτων που ανήκουν είτε στο δίκτυο της Μαρινόπουλος είτε στο δίκτυο της Σκλαβενίτης προκειμένου να μην δημιουργηθούν στρεβλώσεις στην αγορά.
Από τα 22 καταστήματα, τα 19 βρίσκονται στον νομό Αττικής, δύο στον νομό Ηρακλείου και ένα στον νομό Λασιθίου. Η ολοκλήρωση των νομικών και οικονομικών εκκρεμοτήτων θα επιτρέψει στην Σκλαβενίτης να προχωρήσει με πιο γοργούς ρυθμούς το σχέδιο ανακαίνισης των καταστημάτων που παραλάβει από την Μαρινόπουλος.
Ηδη η Σκλαβενίτης έχει αυξήσει το τελευταίο διάστημα με δική της πρωτοβουλία τον αριθμό των καταστημάτων της Μαρινόπουλος που τροφοδοτεί με προϊόντα, αναλαμβάνοντας και το σχετικό ρίσκο.
Έτσι πέρα από τα 69 καταστήματα Μαρινόπουλος που μέχρι πρώτινος εφοδίαζε η Σκλαβενίτης, άλλα 31 προστέθηκαν, ανεβάζοντας τον αριθμό στα 100.
Μάλιστα όλο το προηγούμενο διάστημα τα μέλη της οικογένειας κατάρτιζαν το business plan της επόμενης μέρας εξετάζοντας τρόπους αντιμετώπισης της επιβάρυνσης του κεφαλαιακού κόστους την οποία έχει προκαλέσει η καθυστέρηση έκδοσης της δικαστικής απόφασης.
Παράλληλα πληροφορίες αναφέρουν ότι η Σκλαβενίτης έχει ήδη φτιάξει ταμπέλες με την επωνυμία της προκειμένου τις αναρτήσει τουλάχιστον στα πιο μεγάλα καταστήματα Μαρινόπουλου, αμέσως μόλις ξεπεραστούν όλα τα εμπόδια και δοθεί το «πράσινο φως» για τη συμφωνία.